Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32340 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
vervelend uw siutatie zo te lezen. Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Wij bellen niet zomaar rond en zetten ook niet zomaar bedrijven naar ons eigen systeem. Ik zou het toch graag voor uw willen oppakken, want aan ontevreden klanten heeft Voordeelregeling niet zo veel. We streven naar 100% klanttevredenheid en naar een win-win situatie.

Ik vertrouw erop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.
Zojuist een factuur gekregen van voordeelregeling.nl, het is ongehoord hoe zij te werk gaan.

Ze zeggen dat ze hier hebben gebeld en iemand hebben gesproken die bevoegd was over de telefonie. Ik ben de enige die hier bevoegd is en mij hebben ze niet gesproken (geven ze ook zelf aan).

Ze hebben nooit een bevestiging of iets dergelijks gestuurd enkel nu een factuur.

Naar mijn inzien kan er geen overeenkomst zijn zolag ik deze niet heb goedgekeurd.

Volgens mij bellen ze maar wat rond en vervolgens zetten ze je zonder wikken en wegen over naar hun eigen systeem.

Het betreffende gesprek willen ze niet laten horen en geven aan dat dit enkel voor juridische doeleinden is.

Op dit moment overwegen we dan ook juridische stappen want dit zijn absoluut geen manieren.
: Wij hebben nu twee credit nota's en opnieuw een bevestiging van de beeïndiging van de overeenkomst ontvangen.

Bedankt voor uw hulp!

Wij hopen dat de zaak hiermee is afgedaan.

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

AAS Autoschade EKAS BV
Badge
bedankt voor uw mail. Wij proberen altijd onze processen te verbeteren, maar wij willen totaal niet op frauduleuze wijze klanten binden. Dit is ook waarom wij juist niet werken met lange termijn contracten zoals andere providers in de markt dat wel doen.

Wij zijn bezig met uw situatie, u zult hiervan dan ook spoedig een bevestiging ontvangen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Fijn weekend gewenst!



Bedankt voor uw bericht. Ik zag inderdaad uw mail van 26 en 27 mei. Deze was dan ook al inderdaad opgepakt. Ik zie dat alles ook is gecommuniceerd naar u. De CPS regeling is dan ook stopgezet en u zult spoedig terugkeren naar uw vorige situatie. Schrik niet als u een eindnota ontvangt, dit zijn uw laatste gesprekken van mei. Stuur dan even een mail, want dan zal dat de laatste zijn en die zult u dan gecrediteerd krijgen.

Bedankt voor uw geduld en medewerking. De grote stap richting Utrecht is voor u niet nodig, ik vertrouw erop dat het zo goed komt. Ook u een fijn weekend gewenst!

Voor een ieder, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl voor vragen, tips en opmerkingen.
Geachte VDR

Ik heb nu eindelijk een bevestiging dat alles is opgelost. U zegt dat u mijn mail richting u niet heeft gehad. Dat snap ik totaal niet, want ik krijg wel een "ticket" van u retour dat de klacht in behandeling is.

Maar goed ik hoop dat alles nu is opgelost bij mij en dat ik GEEN facturen meer ontvangen van VDR

Mocht dat wel weer zo zijn ga ik echt stappen ondernemen, welke weet ik nog niet.

Met vriendelijke groet,

R de Kok.

Roweko Staalconstructies B.V.
Geachte VDR,

inderdaad is er een bedrijf te vinden op de website van de KvK. Hierin ben ik bij deze gecorrigeerd.

U zult het met mij echter eens zijn, dat het bijna niet meer te ontkennen is dat er namens uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.

Ik beschuldig u er niet persoonlijk van, deze praktijken te ondersteunen.
Echter zou ik als ik u was, wel eens heel nauwkeurig naar mijn tele-marketeers kijken, zeker als deze per succesvolle opdracht worden betaald.

Ik verwacht van u dat alles naar onze tevredenheid wordt opgelost.

Wij zijn het echt helemaal zat!

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

Autoschade EKAS BV
Badge
Ik zag net uw mailtje langskomen via reactie@voordeelregeling.nl. Deze wordt momenteel opgepakt en u zult dan ook spoedig een reactie ontvangen. U verhaal is bekend en u hoeft inderdaad niet dubbel te betalen daar waar u een belvrij abonnement heeft bij de KPN.

Dat u ons niet kunt vinden op KVK vind ik frapant, want als uw Voordeelregeling zoekt daar, dan komt er daadwerkelijk wel een bedrijf naar voren.

We willen onszelf totaal niet zien als oplichters en daarom betreur ik het ook dat uw ons zo noemt.

Uw situatie wordt momenteel opgepakt en u zult per mail daarover een bericht ontvangen.

Alvast bedankt voor uw geduld.
Beste TIM,

ook wij "strijden" al wekenlang met Voordeelregeling.nl

In februari werden wij gebeld door deze "firma" (KVK gegevens zijn echter nergens te vinden correctie, gegevens wel zichtbaar op kvk.nl  ) en wij hebben mondeling ingestemd met het toesturen van meer informatie.

Dit heeft voordeelregeling schijnbaar verkeerd begrepen en gelijk een overeenkomst afgesloten.

Hier hebben wij direct op gereageerd, dat dit niet de bedoeling was.

Wij hebben helemaal niets aan deze overeenkomst, omdat wij een Zakelijk BelVrij Totaal World hebben en er dus niet eens gesprekskosten in rekening worden gebracht.

Sindsdien strijden wij met verschillende medewerkers van dit bedrijf. Er komen per mail bevestigingen van opzegging, credit nota's e.d., die achteraf gewoon weggewuifd worden als "foutje".

Dit kan zo niet langer verder gaan en wij verwachten dan ook dat KPN hier tegen gaat optreden.

Dit is niet in het belang van KPN en haar klanten. Deze mensen zijn ordinaire oplichters!!!

Indien u meer gegevens wenst, kan ik u het complete email-verkeer met de verschillende medewerkers van voordeelregeling.nl graag toesturen.

Met vriendelijke groet,

Patrick Geerlings

Autoschade EKAS B.V.
Badge
heeft inderdaad gelijk. U betaalt nergens anders dubbel. U betaalt maar aan 1 provider in Nederland de gesprekskosten.
Als u bij de KPN ook gesprekskosten betaald, moet u een credit nota ontvangen van VDR!!!!

Bij mij is het nu geregeld, had ook niets betaald aan VDR, ga niet dubbel betalen.En kon na 45 min. weer bellen. Welke verkoper mij nu nog beld, druk ik meteen weg ik ben er klaar mee. Succes met de afhandeling. 
Badge
ik heb nog steeds geen mail ontvangen op reactie@voordeelregeling.nl. Ik zou het heel graag voor u willen oppakken, maar zonder gegevens kan ik helaas niets doen.

Ik hoop dat u dit ook begrijpt. Wanneer u heeft betaald, zal het goed moet komen, maar ik wil het toch graag nakijken.

Alvast bedankt.
Dacht ook dat het opgelost was, krijg voorlopig weer een aanmaning, waarvoor weet ik niet maar er stonden 2 facturen open volgens uw medewerker gister en die zijn beide betaald.

Ben er nu echt HELEMAAL KLAAR MEE, ik heb wel iets beter te doen.
Badge
Bedankt voor u bericht. Fijn dat het is opgelost.

Mocht u toch aan willen geven wat er aan de hand was, kunt u dit nog steeds mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Bedankt voor uw geduld en medewerking.
Beste Voordeel regeling ik zie dat het nu geregeld is.

Waarom kon dit 2 maanden geleden niet? Als ik zo met m'n klanten omspring houd ik er weing over.

In ieder geval bedankt voor de genomen moeite er vaart achter te zetten.

Met vriendleijke groet,

Rene 
Ik nog 1 keer een mail sturen, maar krijg waarschijnlijk weer een ticket retour.
Badge
bedankt  voor uw uitgebreide bericht.

Zeer vervelend om te lezen. Ik zou graag uw actiepunt willen oppakken, echter heb ik niet uw klantgegevens.

Als u deze kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl heel graag! Dan zal ik mijn best doen voor u. We hebben er niets aan als klanten ontevreden zijn, ik zal het daarom niet alleen bij mooie woorden houden.

Ik zie graag uw email binnenkomen.
Goedemorgen.

Opzeggen blijkt nog niet zo eenvoudig.

De enige reactie op verstuurde mails is dat er een ticket is aangemaakt die zo spoedig mogelijk behandeld wordt.

Ondanks dat lopen de facturen gewoon door en zijn wij gisteren zelfs afgesloten geweest !!! Probeer onder deze praktijken al 2 maanden uit te komen. Tevens meent Voordeelregeling dat iedereen maar opdracht kan geven binnen een onderneming. Bij ons is onze secretaresse erin geluisd om het zo maar te noemen.

Zij is niet gemachtigd om wat voor contracten dan ook aan te gaan. Hiervan is zij zich heel goed bewust en ik weet dus ook zeker dat ze niet heeft ingestemd met een contract of wat dan ook. Er is informatie gevraagd,  geen factuur.

Recht op bedenktijd kennen ze daar niet.

Opzeggen kan niet meer, alleen per mail en vervolgens krijg je geen bevestiging dat alles is beëindigd, alleen het standaard mailtje. Heel vreemd dat je telefonisch wel iets kan aangaan , maar niet telefonisch kan opzeggen.

Ook zo vreemd is dat ik opgenomen telefoon gesprek niet kan/mag beluisteren

Ik ben hier dan ook helemaal klaar mee, en zit er aan de denken mijn advocaat er eens op te zetten.

In ieder geval zal ik ook melding maken bij instanties als Radar en oplicht ect.ect.

Dit zijn praktijken waar ik absoluut van hou en de mooie woorden van voordeelregeling hier op het forum merk ik helemaal niets van enige bereidwilligheid.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende factuur op de mat valt, oja in mn gespekskosten van KPN zie ik helemaal geen verandering.

Voordeelregeling bij deze : STOP ALLES WAT IK HEB LOPEN BIJ JULLIE, MISSCHIEN DAT HET ZO WEL AANKOMT. WIJ ACCEPTEREN GEEN NIEUWE FACTUREN MEER.

Met vriendelijke groet,

Rene
Badge
Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Want als het geannuleerd is kunt u niet meer zijn afgesloten. Ik pak het graag op voor u.

Dit geldt overigens voor iedereen, als er een mail wordt gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl wordt het sneller opgepakt.

Alvast bedankt.
Consuwijzer.nl   klachtenkompas   aangifte doen
Goedemorgen, mij het zelfde overkomen, met gevolg geen telefoon meer, terwijl ik een bevestiging had gehad van de annulering bij voordeelregeling, ik laat me niet chanteren en ga aangifte doen.

Sta ook in het bel me niet register? Het is de wereld op zijn kop.
Badge
ik heb u zojuist een mail gestuurd.

Bedankt voor uw bereidheid om ons de kans te geven het op te lossen.
klantnummer 44031

heb zojuist met de klantenservice voordeelregeling.nl gebeld. Ze geven aan dat er een mondelinge overeenkomst is gesloten op 9 feb, kan niet aangetoond worden! Ook is er inmiddels mondeling ontbonden, dat op 31 maart.

Ik blijf van mening dat dit dwaling is. Mijn ouders zijn onbewust en ongewild tot klant gemaakt.

Ik stel voor dat u de openstaande rekening terugdraaid en een excuusbrief stuurt. Brief, want mail wordt door hen als spam gezien! 
Badge
Als u mij even een bericht stuurt met uw gegevens, zorg ik ervoor dat u wordt teruggebeld en dat alles naar wens van uw ouders gaat. Zoals boven vermeld, hebben wij niets aan boze klanten en zoeken we altijd de win-win situatie.

Als u mij even mailt op reactie@voordeelregeling.nl, dan zorg ik ervoor dat er een passende oplossing komt.

Alvast  bedankt.
mijn ouders zijn ook meermalen tot vervelens toe gebeld. OOk duidelijk aangegeven dat ze niet willen overstappen. Nooit een contract getekend. Maar na een aantal rekeningen (heel veel emails) en de incasso (schrokken ze van ) toch 1 betaling gedaan. En nu.....blijkt dat ze zijn afgesloten bij KPN. Dat heeft voordeelregeling.nl aan KPN doorgegeven?!?!?!?!

KPN zegt niets te kunnen doen. Dat is vreemd, ik lees nu meerdere klachten. Stop direct met afsluiten van klanten zonder een officiele opzegging van de klant te hebben ontvangen. Volgens mij kan KPN dus wel iets doen. Neem alle verzoeken van voordeelregeling niet in behandeling.

En dan nog de vraag hoe je van die voordeelregeling af komt. Wie had er een opzegbrief oid wat ik kan mailen waarin duidelijk staat dat ze moeten stoppen met stalken? Zojuist heb ik ook een bericht bij radar achtergelaten. Waar kan ik nog meer een bericht achterlaten dat deze club wordt aangepakt. Het zijn gewoon oplichters.
Badge
Beste,

Zoals aangegeven inderdaad is het hierbij beëindigd.

Ook voor bedankt voor je betrokkenheid hierin.

Voor verdere vragen kan er gemaild worden met reactie@voordeelregeling.nl.

Reageer