Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32340 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Ook wij hebben inmiddels een factuur ontvangen van Voordeelregeling.nl

Ze hebben ons een aantal malen geprobeerd hun voordeel aan te smeren, maar altijd de boot afgehouden.

Toch nu de eerste factuur op de deurmat.

Direct een e-mail gestuurd, maar net als de anderen een ticket toegewezen gekregen (ticket 327011; klantnummer 42173). Dit zijn geen normale praktijkemn meer!

Deze partij moet zo snel mogelijk uit de markt worden gehaald!!
VDR,

Bedankt voor uw informatie, alleen met zwart onderstreept uit u email ben ik het niet mee eens en verwacht ik tevens ook geen factuur, van deze diensten wilde ik geen gebruik maken,

Zoals eerder aangeven daarom ook geen factuur. Betreft de 10 werkdagen moet na mijn inzien ook sneller kunnen. Duurde ook geen 10 werkdagen om ons als klant aan te maken. ik had per email gereageerd op dit, tot nu nog geen antwoord mogen ontvangen alleen een ticket 107015 klantnr.58910 

Graag verneem ik uw reactie!

(Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider)
Badge
er is nooit sprake geweest van een eenzijdige overeenkomst. Dit heb ik ook nageluisterd zojuist.

Echter zijn wij coulant als het gaat om ontevreden klanten. Daarom is er zojuist een mail gestuurd naar u. Ik hoop dat u zich kunt vinden in de oplossing. Wij betreuren het dat u toch geen gebruik wenst te maken van de CPS regeling.

Fijn weekend!
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend. 

daarom wil ik dat https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452 per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.

tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910

groet. HM
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend. 

daarom wil ik dat per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.

tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910

groet. HM
Badge
uw situatie is opgepakt. Er is een mail naar u verstuurd.

Bedankt voor de medewerking en geduld. Fijn weekend gewenst!
Goedemorgen allen,

Ook hier in Gouda nu veel gevallen van overrompelen, onjuiste waarheden vertellen en daarna op geen enkele wijze meer contact op kunnen nemen met het "bedrijf". Ik wil van dit zogenaamde contract, of van deze zogenaamde "overeenkomst" af, maar kom er via mail niet door (slechts melding dat er nu 20 tickets zijn aangemaakt), telefonisch niet bereikbaar wegens een technische storing. Dan maar langs met mijn advocaat? Iemand een goed advies hoe hier mee om te gaan?

Dank, 

   René
Reputatie 1
Badge
Dat snap ik, maar om die 27 euro wilden we niet het risico lopen. We hebben op basis van juridisch advies ook in de communicatie steeds vermeden dat we impliciet een 'overeenkomst' hebben, die hebben we inderdaad juridisch gesproken niet. Denk daarbij bij het omschrijven van de situatie en de omschrijving van je sommatie.
Badge
, dan moet er wel sprake zijn van een wederzijds afgesloten overeenkomst. Een eenzijdige overeenkomst bestaat niet dus er kan geen sprake zijn van een contractbreuk.
Reputatie 1
Badge
: dat pad hadden we overwogen maar dat is ons afgeraden. Juridisch kan dat worden aangevoerd door je CPS aanbieder (in dit geval voordeelregeling) als eenzijdige contractbreuk. In het geval van dit bedrijf was het niet veilig om aan te nemen dat ze niet die troef uit durven te spelen.
Badge
dat is inderdaag ook een mogelijkheid.

Mochten er verder nog onduidelijkheden zijn kan er gerust contact opgenomen worden met onze helpdesk.
Meteen gedaan, bedankt!
U heeft het nageluisterd en u hoort een accoord ? Serieus ? Met een mevrouw M. den Hollander , die bij ons niet eens werkzaam is ? Daar staat u juridisch ook niet echt sterk mee ..

Heel knap hoe u dit allemaal verzonnen krijgt, lijkt me ook best een rot baan.. 

Hoe dan ook, wij wensen u veel succes met deze formule en willen geen factuur/telefoon/email/etc meer ontvangen ! 

Onbegrijpelijk dat KPN met dit soort bedrijven in zee gaat , die er zulke praktijken op nahoud, en ook nog een specificatie geven van de gebelde nummers met alle data en tijdsduur etc

Echt onbegrijpeijk! 
Badge
Om zelf uw CPS instellingen aan te passen kun je onderstaande direct zelf uitvoeren;

Weer standaard via KPN bellen
Om weer standaard via KPN te bellen belt u met uw vaste telefoon met 0800-1273.
Wanneer u wordt gevraagd om de code van uw provider op te geven toetst u met uw vaste telefoon 1655. U belt dan weer standaard via het KPN netwerk.

Geen wachttijd van 10 dagen of langer maar terug binnen 24 uur!

Succes
Badge
ik heb het opgepakt voor u. U krijgt hier spoedig een mail over.

Dat het misleidend is, vind ik zeer vervelend. Ik heb het daarom nageluisterd en ik hoor dat u enkel de CPS geactiveerd krijgt waar u een akkoord op gaf. We betreuren het dat u toch wilt opzeggen.

in uw geval heb ik het ook nageluisterd en ook hier is sprake van CPS en een akkoord.

U hoeft hier geen tijd meer aan te besteden, Voordeelregeling zorgt voor de juiste afhandeling. Het blijft jammer dat u er geen gebruik van wenst te maken.

Er is momenteel een beetje onduidelijkheid over Voordeelregeling. Ik zal daarom het een en ander tolichten. Wij kunnen namelijk of enkel de gesprekskosten factureren (CPS regeling, per direct opzegbaar) of zowel de abonnements- en gesprekskosten (per 3 maanden opzegbaar).

Voordeelregeling streeft naar een hoge klanttevredenheid. Wilt de klant liever weg, dan werken wij coulant mee in diverse situaties. Maar er is in alle situaties duidelijk sprake van een akkoord. Echter werken wij liever met tevreden klanten die de korting willen en niet met ontevreden klanten die toch liever weg willen.

Laten we ook niet vergeten waar Voordeelregeling voor staat. Namelijk het helpen van de MKB.
Dank u voor de creditnota en het bericht van annulering deelname (wat impliceert dat wij als bedrijf ooit deel hebben genomen , wat wij dus stellig ontkennen!) 

In deze annulering stelt u: " Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider. " 

In ons geval zou dat zijn van 1-06-2015 tot 10-06-2015 en inclusief de door u genoemde 10 werkdagen, zou dat dus betekenen dat wij nog een rekening krijgen van belkosten in deze 20 dagen, maar bespaart u zich alstublieft de moeite deze in rekening te brengen, daar wij nooit hebben aangegeven van uw diensten gebruik te willen maken.

Als u eventueel dan toch kosten gemaakt zou hebben, dan raden wij u aan deze dan uit onze naam bij KPN in rekening te willen brengen.

Verder wensen wij absoluut geen tijd meer te besteden aan deze zaak, mocht dit nog wel het geval moeten zijn, dan zullen wij arbeidstijd en kosten in rekening moeten brengen aan Voordeelregeling B.V. te Rotterdam

Met vriendelijke groeten 
Beste VDR,

Zou u mijn opzegging met ticket #420609 ook kunnen verwerken?

Opzegging gemaild aan reactie@voordeelregeling.nl maar tot op heden geen reactie ontvangen, anders dan geautomatiseerd ticket systeem.

Wij wensen geen gebruik te maken van uw diensten.

De telefonische verkoop is ronduit misleidend!
We hebben de creditnota en de opzegging zojuist ontvangen.

Sneller kan niet denk ik! Bedankt voor de medewerking.
Badge
geen dank hoor!

u heeft zojuist een mail toegestuurd gekregen.

bedankt voor uw bericht. Ik heb er verder naar gekeken. Zeer vervelend dat de betreffende mevrouw niet (meer) werkzaam is. U heeft hierover een bericht ontvangen.

Bedankt voor de medewerking en excuses voor enig ongemak.
Goedemiddag,

Ook wij zijn (waarschijnlijk) benaderd door Voordeelregeling.nl.

Tot onze verbazing ontvingen wij vandaag van een welkomstbrief en een faktuur.

Wij hebben nooit een akkoord gegeven om voortaan de belminuten via voordeelregeling.nl gefactureerd te krijgen.

Dat is ook niet nodig want wij zijn deze week overgegaan op VOIP.

Als “verantwoordelijke telefonie” staat op de faktuur Lisa ter Kroon.

Deze mevrouw is helaas niet werkzaam bij ons bedrijf en kan dus ook nooit de verantwoordelijke voor de telefonie zijn en dus ook zeker geen akkoord geven.

Ik heb via de mail (retourtickt 434908) en een aangetekende brief aan Voordeelregeling.nl laten weten de faktuur niet te betalen, met het verzoek om ons met terugwerkende kracht weer via de KPN te laten lopen.

Ook ben ik erg geschtokken van alle reacties hier op dit forum (en op radar en opgelicht) maar ga ervan uit dat ook dit naar volle tevredenheid opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Fleur den Boef
Reputatie 1
Badge
Bellen met ze is lastig (en dat voor een callcenter), je verbinding wordt vaak verbroken als je in de wachtrij staat. Maar de ervaring is dat het uiteindelijk wel lukt. Tip: neem zelf het geprek (ook) op, dan heb je bewijs van toezeggingen en, als ze dat afspelen, van het fragment waarop je een 'toezegging' zou hebben gedaan. Geluidskwaliteit is dan niet optimaal maar beter dan niets.
Hebben we al gemailed naar info en administratie @ voordeelregeling.nl 

Ticket # 580540 en # 804199

We zien uw reactie z.s.m. tegemoet
Badge
kunt u mij even een mail sturen met uw gegevens, dan kan ik het een en ander nagaan voor u. Doe dit maar naar reactie@voordeelregeling.nl

Alvast bedankt.
Ook wij zijn ongevraagd 'klant' geworden , via de telefoon nadrukkelijk gezegd dat wij geen gebruik maken van de aangeboden diensten en toch hebben wij een factuur ontvangen.. Hierop ook gereageerd via de email op 2 verschillende adressen maar nog geen antwoord, ook krijgen wij telefonisch geen contact ..Ook hebben wij KPN op de hoogte gesteld van deze situatie

Dit moet per direct stoppen , zorgt u daarvoor ? 

Alvast bedankt! 
dank u wel !

Reageer