Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32342 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Ik heb u net weer een email gestuurd: zie ticketnummer: #969489
Badge
op elke mail wordt gereageerd. Echter kan het iets langer duren. Onze helpdesk probeert het altijd spoedig op te pakken. U kunt ons ook altijd telefonisch bereiken als u wilt.

U heeft helaas geen ticketnummer of iets dergelijks vermeld zodat ik het intern kan doorzetten. Wellicht dat u mij dit nog kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Merkwaardig dat er via de email niet wordt gereageerd maar alleen als je het escaleert, dan wordt het opgepakt.

Wij hebben onlangs twee facturen gekregen terwijl er een Zakelijk BelVrij abonnement loopt bij KPN. Er worden dus niet eens gesprekskosten in rekening gebracht. Zoals u eerder heeft gereageerd op een ander bericht hoeft er inderdaad niet dubbel te worden betaalt daar waar wij een belvrij abonnement hebben bij de KPN. Graag zie ik daarom dat de laatste twee facturen gecrediteerd worden en opnieuw een bevestiging van de beëindiging van de overeenkomst.

Het is jammer dat uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.

Ik hoor graag zsm van u.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Remy,

Bij UPC/Ziggo is het inderdaad helemaal niet mogelijk om gebruik te maken van Carrier Pre Select.

Het zou normaal een voordeel moeten zijn dat bij KPN deze mogelijkheid wel aanwezig is!
Aleen hier al om is een reden waarom veel mensen overschakelen naar UPC/Ziggo. :)

Naar mijn weten is dat UPC (nu Ziggo) helemaal niet meedoet aan dit soort 3rd party voodeel bedrijfjes.
Badge
uiteraard kunnen wij hiernaar kijken.

heeft u al een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik het oppakken.
Reputatie 7
Badge +11
Beste ,

Ik begrijp dat u ongewild een contract heeft gekregen bij Voordeelregeling. Dat is uiteraard geen goede zaak. Voor KPN is het lastig om u hierbij te helpen. Hopelijk kan een medewerker van naar uw situatie kijken. Als het gaat om een CPS regeling dan zou deze zonder problemen opgezegd kunnen worden.
Badge
er is u nogmaals een mail gestuurd. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Wij zijn in april benaderd door VDR en ze belde namens KPN, aangezien we geen telefonische contracten aangaan of dergelijke, krijgen we toch een factuur een maand later in de brievenbus, na een telefoongesprek met dit bedrijf (wat helemaal geen onderdeel is van KPN ) gaven ze aan dat we een contract hadden en dan wel op onze gesprekskosten, nou heel raar want we hebben nl. een contract waar dit bedrijf helemaal geen weet van heeft en geven korting op iets waar ze helemaal geen korting op kunnen geven. Naar mijn inzicht zijn dit een oplichters en begrijp ik niet dat KPN hier aan meewerkt zonder het met haar klant te overleggen en of gegevens zomaar vrij geeft zonder geldig getekend document. Ben niet van plan hier ook maar een cent aan te betalen ik betaal mijn telefoon rekening en daar is niks op veranderd dus!!!!!! Is dit voor mij des te rede duidelijk dat dit geen zuivere koffie is.

Mvg
dikke oplichterij is het. Neem nooit maar ook dan nooit aanbiedingen aan telefonisch. Deze lui maken er misbruik van!! Als je tijdens het telefoongesprek hun onderbreekt tijdens hun spreekbeurt, dan raken ze heel snel geïrriteerd. Het zijn allemaal signalen van oplichterij.
Een credit nota ???

Die is mij ook toegezegd op pagina 5 denk ik van dit forum, het enige dat ik ontvang is een ticket, dat mijn klacht in behandeing is, VDR kom je afspraken na en crediteer de factuur en verbreek alle zogenaamde verbintenissen die wij volgens u zouden hebben met elkaar. Ik heb tot op heden nog nooit een bevestiging gehad dit hele verhaal nu eens is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Rene
Ja hoor en dan wekelijks ons bellen, nee bedankt. We hangen wel gewoon op of schelden de beller uit
Badge
ook voor u geldt dat u uw telefoonnummer(s) kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Wij worden ook al maandenlang meerdere keren per week gebeld door Voordeelregeling.

Maakt niet uit of we gelijk ophangen, niet opnemen, niet reageren of wat dan ook, ze blijven bellen. Zeer irritant.
Badge
wellicht dat u uw telefoonnummer(s) kunt doorgeven via reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik kijken of u niet meer gebeld kunt worden. Mocht iemand ''erin trappen'', dan is het dagelijks opzegbaar. Wij werken niet met lange contracten, het gaat voornamelijk om het besparen. Mits de klant het wilt natuurlijk.

Excuses voor enig ongemak.
Wat een dikke bull**bleep**, jullie bellen
letterlijk eens in de maand, terwijl wij al meerdere malen
aangeven dat wij er niet aan meedoen. Telkens
weer vragen waarom.
Jullie proberen elke keer
en hopen dat men een
keer erin trapt en kassa!!
Het is net als mkb veilingen, bedrijven die via telefoon men aan contracten verbind. Tip aan mensen, mocht je zulke aanbiedingen/ telefoontjes krijgen, nooit antwoorden met "ja". Ze kunnen die "ja" gebruiken voor "neppe bevestigingen". Klote mensen zijn dit en nog durven reageren hier ook. Top hoor!!
Badge
ik vind het jammer dat u mij beschuldigd van verzinsels. Ik zou graag willen zeggen dat wij voor heel Nederland de CPS regeling kunnen activeren, maar dat gaat helaas niet. Dit kan enkel met een voicelog of iets dergelijks. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Geachte heer,

Ik heb uw credit nota's ontvangen, en zal onze jurist hiervan op de hoogte brengen.

Dat u een akkoord hoorbaar heeft op een CPS regeling verzint u letterlijk uit uw duim ! echter begrijp ik dat u toch maar eieren voor uw geld kiest heel verstandig !

MVG
Badge
ik heb naar uw ticket gekeken en het een en ander nagekeken. Er is een duidelijke akkoord hoorbaar op de CPS regeling, waarbij ook de gegevens zijn gecontroleerd. We betreuren het in dit geval dat u er toch vanaf wenst te zien. Ik heb dit daarom ook gestopt voor u en u krijgt hierover een bericht. Er is nooit sprake van een nadeelregeling, daar waar wij de korting garanderen. Echter werken wij uit coulance mee daar waar de klant toch niet tevreden is, zoals nu bij u. Mochten er toch vragen zijn mail dan gerust naar reactie@voordeelregeling.nl. Of wilt u toch in de toekomst deelnemen aan het collectief besparen ook dan bent u van harte welkom.
100 % klant tevredenheid, u bedoelt nadeelregeling 1000 % of liever gezegd .......pure oplichting  ! wij zijn zojuist gedeeltelijk geblokeerd om uit te bellen door voordeel regeling / belcentrale . reeds met KPN ( al 45 jaar trouwe kpn klant ! ) hier kontakt over gehad, die ons netjes verder heeft geholpen.

Wij hebben nimmer zaken gedaan met voordeelregeling of waar dan ook toestemming voor gegeven.

Op e mails wordt niet gereageerd ! (

Betreft: RE: Factuur Voordeelregeling
Ticket: #959203 )

Voordeelregeling : wij hebben een bedrijf met meerdere medewerkers die hinder/ schade ondervinden door u toedoen zonder enige toestemming van ons dat blijkt wel uit facturen gericht aan niet werkzame personen en verkeerde BV's.

U kunt van onze kant juridische stappen verwachten en een schadeclaim zal weldra op uw deurmat vallen ! eens kijken of u dan nog zoveel vordeel behaald, ik hoop dat u goed verzekerd bent of een reserve potje heeft voor dit soort zaken.

Advies aan KPN : stop met deze oplichters !

Mvg
Badge
bedankt voor je bericht.

Voor iedereen geldt het volgende: Voordeelregeling staat voor 100% klanttevredenheid, dus heeft u een klacht/vraag en komt u er niet uit met onze helpdesk, stuur dan gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl. Wij nemen graag contact op met de klanten die met vragen/problemen zitten.
Reputatie 7
Badge +11
We lezen het topic zeker mee. Deze is momenteel helaas de populairste op het forum. Ik hoop op zeer korte termijn een afname te zien in de klachten. We kunnen er niet meer omheen. Wanneer er nog zoveel meldingen per week binnen komen kan niemand ontkennen dat er structueel iets niet klopt. Ik ben blij om te zien dat vooralsnog de klachten naar tevredenheid oplost.
Reputatie 1
Badge
Dat was geen emailadres, VDR heeft het nu gecorrigeerd.
Badge
bedankt voor uw bericht. Er is u zojuist een mail gestuurd.

ook u bedankt voor het bericht. Vervelend om te lezen dat u ons uit de markt willt hebben, daar waar wij juist het MKB willen helpen. Ik heb het een en ander nageluisterd en ik hoor dat er wordt ingestemd met de CPS regeling. Deze heb ik het nu wel stop gezet voor u, dit is namelijk per direct op te zeggen. Jammer dat u hier geen gebruik van wenst te maken.

goed om te zien dat u mee denkt. Feedback is altijd welkom. Wij proberen zeker te leren van de situaties die hier aan bod zijn gekomen. Aan ontevreden klanten hebben we namelijk niets, wij zien liever tevreden klanten hiervoor in de plaats.

Voor iedereen die vragen heeft, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl.
Reputatie 1
Badge
: laten we nu eens voor het gemak nog steeds vanuit gaan dat jullie ter goeder trouw zijn. Zelfs dan kan je toch niet anders concluderen (als je klantgericht bent) dat je manier van verkopen en de manier van communicatie bieden niet goed in het belang van je klanten werkt?

Dat als bijvoorbeeld zoveel mensen onafhankelijk van elkaar melden dat er wordt gebeld als 'onderdeel van KPN' dat misschien ook wel echt gezegd wordt tijdens het verkoop praatje? En je dat dus niet moet doen? Als zoveel mensen melden dat ze ten onrechte dachten alleen informatie te krijgen, er blijkbaar op zijn minst soms maar zeker meer dan eens een onterechte suggestie wordt gewekt in het gesprek?

Kortom: dat je zowel aan je manier van klantenwerven als aan het bieden van een goede eigen response moet werken?

Bedenk daarbij wel dat we hier statistisch gezien alleen een klein deel van uw ontevreden 'klanten' zien. De mensen die dit platform, van de concurrent nota bene, weten te vinden om iets recht te kunnen laten zitten. Vele anderen hebben dat 'geluk' niet, laten zich overdonderen of twijfelen aan zichzelf of aan wat er daadwerkelijk gebeurd is.
@KPN: lezen jullie hier mee en kunnen jullie wellicht vanuit jullie partnerschap VDR helpen met jullie commercieele vaardigheden? Wellicht trainingen delen, consultancy op dat vlak, maar dit moet toch voor jullie ook niet fijn zijn allemaal.

Reageer