Vraag

Noodpakket

  • 12 March 2023
  • 78 reacties
  • 668 keer bekeken


Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ik snap dat het geen ideale situatie is. Het is dan ook echt bedoelt als noodoplossing. Ik ben het met je eens dat de extra bundel voor je mobiele nummer actief moest worden aangeboden. Als ik het goed begrijp is deze ondertussen wel voor je  geactiveerd? 

Ik ga nu elke week (doordeweeks) bellen voordat de bundel op is. Hopelijk kan zo voorkomen worden dat ik zonder data kom te zitten. Bovendien gaat het bij kpn zakelijk om WERKdagen en niet 24 uur. 

Ik heb inderdaad zelf gevraagd om een bundel op mijn mobiele nummer te zetten. Het is jammer dat dit soort oplossingen niet wordt aangedragen door KPN medewerker zelf. Omdat dit alles in het weekend gebeurde had dat meteen de juiste tussenoplossing kunnen zijn.

Hopelijk gaat het aanvullen komende week soepel. 

 

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Judokus welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik help je graag. De databundel van een noodpakket moet inderdaad steeds opnieuw worden aangevuld. Is dat ondertussen gebeurd of zit je nog steeds zonder?

Eventueel kan ik ook een aanvullende bundel activeren op je mobiele nummer, zodat je deze als hotspot kunt gebruiken. Hiervoor moet het 06-nr wel bij KPN zitten. 

Reageer