Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl
Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.
Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.
Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.
Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl
Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!
Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?
Mvg. Annette Liefting.
Bladzijde 11 / 12
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend.
daarom wil ik dat per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.
tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910
groet. HM
daarom wil ik dat per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.
tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910
groet. HM
ook hier zijn wij met deze praktijken bedonderd. destijds VDR aan de lijn gehad stuur ons maar informatie op dan zullen wij er naar kijken of dit wat voor ons is. en met de verondestelling dat ik KPN zakelijk aan de lijn had maar niet de VDR. dit is dus zeer misleidend. Tot onze grote verbazing kregen wij een factuur en welkomsbrief in de brievenbus. van deze praktijken zijn wij niet gediend.
daarom wil ik dat https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452 per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.
tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910
groet. HM
daarom wil ik dat https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452 per direct deze eenzijdige overeenkomst stop zet en de voor de factuur een credit stuurt. en als in ere herstellen met de KPN.
tevens al een ticket aan gemaakt; 305392 klant. nr. 58910
groet. HM
VDR,
Bedankt voor uw informatie, alleen met zwart onderstreept uit u email ben ik het niet mee eens en verwacht ik tevens ook geen factuur, van deze diensten wilde ik geen gebruik maken,
Zoals eerder aangeven daarom ook geen factuur. Betreft de 10 werkdagen moet na mijn inzien ook sneller kunnen. Duurde ook geen 10 werkdagen om ons als klant aan te maken. ik had per email gereageerd op dit, tot nu nog geen antwoord mogen ontvangen alleen een ticket 107015 klantnr.58910
Graag verneem ik uw reactie!
(Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider)
Bedankt voor uw informatie, alleen met zwart onderstreept uit u email ben ik het niet mee eens en verwacht ik tevens ook geen factuur, van deze diensten wilde ik geen gebruik maken,
Zoals eerder aangeven daarom ook geen factuur. Betreft de 10 werkdagen moet na mijn inzien ook sneller kunnen. Duurde ook geen 10 werkdagen om ons als klant aan te maken. ik had per email gereageerd op dit, tot nu nog geen antwoord mogen ontvangen alleen een ticket 107015 klantnr.58910
Graag verneem ik uw reactie!
(Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider)
100 % klant tevredenheid, u bedoelt nadeelregeling 1000 % of liever gezegd .......pure oplichting ! wij zijn zojuist gedeeltelijk geblokeerd om uit te bellen door voordeel regeling / belcentrale . reeds met KPN ( al 45 jaar trouwe kpn klant ! ) hier kontakt over gehad, die ons netjes verder heeft geholpen.
Wij hebben nimmer zaken gedaan met voordeelregeling of waar dan ook toestemming voor gegeven.
Op e mails wordt niet gereageerd ! (
Betreft: RE: Factuur Voordeelregeling
Ticket: #959203 )
Voordeelregeling : wij hebben een bedrijf met meerdere medewerkers die hinder/ schade ondervinden door u toedoen zonder enige toestemming van ons dat blijkt wel uit facturen gericht aan niet werkzame personen en verkeerde BV's.
U kunt van onze kant juridische stappen verwachten en een schadeclaim zal weldra op uw deurmat vallen ! eens kijken of u dan nog zoveel vordeel behaald, ik hoop dat u goed verzekerd bent of een reserve potje heeft voor dit soort zaken.
Advies aan KPN : stop met deze oplichters !
Mvg
Wij hebben nimmer zaken gedaan met voordeelregeling of waar dan ook toestemming voor gegeven.
Op e mails wordt niet gereageerd ! (
Betreft: RE: Factuur Voordeelregeling
Ticket: #959203 )
Voordeelregeling : wij hebben een bedrijf met meerdere medewerkers die hinder/ schade ondervinden door u toedoen zonder enige toestemming van ons dat blijkt wel uit facturen gericht aan niet werkzame personen en verkeerde BV's.
U kunt van onze kant juridische stappen verwachten en een schadeclaim zal weldra op uw deurmat vallen ! eens kijken of u dan nog zoveel vordeel behaald, ik hoop dat u goed verzekerd bent of een reserve potje heeft voor dit soort zaken.
Advies aan KPN : stop met deze oplichters !
Mvg
Geachte heer,
Ik heb uw credit nota's ontvangen, en zal onze jurist hiervan op de hoogte brengen.
Dat u een akkoord hoorbaar heeft op een CPS regeling verzint u letterlijk uit uw duim ! echter begrijp ik dat u toch maar eieren voor uw geld kiest heel verstandig !
MVG
Ik heb uw credit nota's ontvangen, en zal onze jurist hiervan op de hoogte brengen.
Dat u een akkoord hoorbaar heeft op een CPS regeling verzint u letterlijk uit uw duim ! echter begrijp ik dat u toch maar eieren voor uw geld kiest heel verstandig !
MVG
Wat een dikke bull**bleep**, jullie bellen
letterlijk eens in de maand, terwijl wij al meerdere malen
aangeven dat wij er niet aan meedoen. Telkens
weer vragen waarom.
Jullie proberen elke keer
en hopen dat men een
keer erin trapt en kassa!!
Het is net als mkb veilingen, bedrijven die via telefoon men aan contracten verbind. Tip aan mensen, mocht je zulke aanbiedingen/ telefoontjes krijgen, nooit antwoorden met "ja". Ze kunnen die "ja" gebruiken voor "neppe bevestigingen". Klote mensen zijn dit en nog durven reageren hier ook. Top hoor!!
letterlijk eens in de maand, terwijl wij al meerdere malen
aangeven dat wij er niet aan meedoen. Telkens
weer vragen waarom.
Jullie proberen elke keer
en hopen dat men een
keer erin trapt en kassa!!
Het is net als mkb veilingen, bedrijven die via telefoon men aan contracten verbind. Tip aan mensen, mocht je zulke aanbiedingen/ telefoontjes krijgen, nooit antwoorden met "ja". Ze kunnen die "ja" gebruiken voor "neppe bevestigingen". Klote mensen zijn dit en nog durven reageren hier ook. Top hoor!!
Ja hoor en dan wekelijks ons bellen, nee bedankt. We hangen wel gewoon op of schelden de beller uit
dikke oplichterij is het. Neem nooit maar ook dan nooit aanbiedingen aan telefonisch. Deze lui maken er misbruik van!! Als je tijdens het telefoongesprek hun onderbreekt tijdens hun spreekbeurt, dan raken ze heel snel geïrriteerd. Het zijn allemaal signalen van oplichterij.
Aleen hier al om is een reden waarom veel mensen overschakelen naar UPC/Ziggo. :)
Naar mijn weten is dat UPC (nu Ziggo) helemaal niet meedoet aan dit soort 3rd party voodeel bedrijfjes.
Naar mijn weten is dat UPC (nu Ziggo) helemaal niet meedoet aan dit soort 3rd party voodeel bedrijfjes.
Wij worden ook al maandenlang meerdere keren per week gebeld door Voordeelregeling.
Maakt niet uit of we gelijk ophangen, niet opnemen, niet reageren of wat dan ook, ze blijven bellen. Zeer irritant.
Maakt niet uit of we gelijk ophangen, niet opnemen, niet reageren of wat dan ook, ze blijven bellen. Zeer irritant.
Hier zijn wij eind april door voordeelregeling benaderd. In de veronderstelling dat we informatie zouden ontvangen, waren wij verrast dat we een e-mail van voordeelregeling ontvingen waarin beschreven stond dat wij klant bij hen waren geworden.
Vrijwel direct telefonisch contact met voordeelregeling opgenomen om aan te geven dat dit niet de bedoeling was. De medewerker van voordeelregeling gaf aan dat we het maar op de e-mail moesten zetten. Wij hebben hierna een e-mail verstuurd naar administratie@voordeelregeling.nl en support@voordeelregeling.nl met de mededeling dat wij geen gebruik willen maken van hun diensten.
De tickets werden pas door voordeelregeling beantwoord op de dag dat ze onze gesprekskosten over hadden genomen van KPN.
Wij zouden graag zien dat onze gesprekskosten weer gewoon door KPN gefactureerd worden.
Vrijwel direct telefonisch contact met voordeelregeling opgenomen om aan te geven dat dit niet de bedoeling was. De medewerker van voordeelregeling gaf aan dat we het maar op de e-mail moesten zetten. Wij hebben hierna een e-mail verstuurd naar administratie@voordeelregeling.nl en support@voordeelregeling.nl met de mededeling dat wij geen gebruik willen maken van hun diensten.
De tickets werden pas door voordeelregeling beantwoord op de dag dat ze onze gesprekskosten over hadden genomen van KPN.
Wij zouden graag zien dat onze gesprekskosten weer gewoon door KPN gefactureerd worden.
Wij zijn in april benaderd door VDR en ze belde namens KPN, aangezien we geen telefonische contracten aangaan of dergelijke, krijgen we toch een factuur een maand later in de brievenbus, na een telefoongesprek met dit bedrijf (wat helemaal geen onderdeel is van KPN ) gaven ze aan dat we een contract hadden en dan wel op onze gesprekskosten, nou heel raar want we hebben nl. een contract waar dit bedrijf helemaal geen weet van heeft en geven korting op iets waar ze helemaal geen korting op kunnen geven. Naar mijn inzicht zijn dit een oplichters en begrijp ik niet dat KPN hier aan meewerkt zonder het met haar klant te overleggen en of gegevens zomaar vrij geeft zonder geldig getekend document. Ben niet van plan hier ook maar een cent aan te betalen ik betaal mijn telefoon rekening en daar is niks op veranderd dus!!!!!! Is dit voor mij des te rede duidelijk dat dit geen zuivere koffie is.
Mvg
Mvg
Merkwaardig dat er via de email niet wordt gereageerd maar alleen als je het escaleert, dan wordt het opgepakt.
Wij hebben onlangs twee facturen gekregen terwijl er een Zakelijk BelVrij abonnement loopt bij KPN. Er worden dus niet eens gesprekskosten in rekening gebracht. Zoals u eerder heeft gereageerd op een ander bericht hoeft er inderdaad niet dubbel te worden betaalt daar waar wij een belvrij abonnement hebben bij de KPN. Graag zie ik daarom dat de laatste twee facturen gecrediteerd worden en opnieuw een bevestiging van de beëindiging van de overeenkomst.
Het is jammer dat uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.
Ik hoor graag zsm van u.
Wij hebben onlangs twee facturen gekregen terwijl er een Zakelijk BelVrij abonnement loopt bij KPN. Er worden dus niet eens gesprekskosten in rekening gebracht. Zoals u eerder heeft gereageerd op een ander bericht hoeft er inderdaad niet dubbel te worden betaalt daar waar wij een belvrij abonnement hebben bij de KPN. Graag zie ik daarom dat de laatste twee facturen gecrediteerd worden en opnieuw een bevestiging van de beëindiging van de overeenkomst.
Het is jammer dat uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.
Ik hoor graag zsm van u.
Ik heb u net weer een email gestuurd: zie ticketnummer: #969489
Voordeelregeling is een louche bedrijfje die mensen probeerd op te lichten door te beweren dat je bent overgestapt zonder daarvoor ook maar enig bewijs te kunnen overleggen.
Ze zijn in de veronderstelling dat als je een telefoon gesprek met ze had hebt dat je dan ook bent overgestapt ongeacht met wie ze spreken ook al heeft die geen zeggenschap in het bedrijf klaar je bent overgestapt.
Ik heb bij de KPN een belvrij abonnement en volgens Voordeelregeling krijg ik dan van hun korting op de gespreks kosten die dus al niks kosten.
Zo dom bedrijfje is het nou,ze begrijpen geen Nederlands spreken het ook zeer slecht zijn brutaal en zeer onbeschoft kortom een zeer louche bedrijfje.
Ze dreigen ook met afsluiting nou ik wacht het af en dan maar eens goed gaan procederen en om een verbod vragen bij de OPTA voor dit louche bedrijfje.
Ze zijn in de veronderstelling dat als je een telefoon gesprek met ze had hebt dat je dan ook bent overgestapt ongeacht met wie ze spreken ook al heeft die geen zeggenschap in het bedrijf klaar je bent overgestapt.
Ik heb bij de KPN een belvrij abonnement en volgens Voordeelregeling krijg ik dan van hun korting op de gespreks kosten die dus al niks kosten.
Zo dom bedrijfje is het nou,ze begrijpen geen Nederlands spreken het ook zeer slecht zijn brutaal en zeer onbeschoft kortom een zeer louche bedrijfje.
Ze dreigen ook met afsluiting nou ik wacht het af en dan maar eens goed gaan procederen en om een verbod vragen bij de OPTA voor dit louche bedrijfje.
Het zijn geen beweringen het zijn feiten!
Ik begrijp dat je nog in je ontkennings fase zit maar eens op een morgen als je opweg ben naar het UWV nadat Voordeelregeling.nl is geexplodeerd door de vele klachten en er werkelijk niemand meer is die met deze oplichters te maken willen hebben dan zal je hier nog aan terug denken en toe moeten geven ja Voordeelregeling.nl waren oplichters en ik heb mij daar in mee laten slepen en nu sta ik ook te boek al een oplichter met een vet strafblad.
Voordeelregeling.nl is werkelijk alles wat in de wet verboden is word gezien als een criminele organisatie pursang en daar werk jij voor ,en aan mee ga je schamen.
En nee ik wil er met jou niet uit komen via de onderons mail ik wacht tot jullie mij afsluiten dan ga we procederen en jullie uit de markt halen er zit echt niemand op jullie te wachten jullie zijn een gezwel in de telefonie wereld die moet worden weggesneden en met spoed.
Ik begrijp dat je nog in je ontkennings fase zit maar eens op een morgen als je opweg ben naar het UWV nadat Voordeelregeling.nl is geexplodeerd door de vele klachten en er werkelijk niemand meer is die met deze oplichters te maken willen hebben dan zal je hier nog aan terug denken en toe moeten geven ja Voordeelregeling.nl waren oplichters en ik heb mij daar in mee laten slepen en nu sta ik ook te boek al een oplichter met een vet strafblad.
Voordeelregeling.nl is werkelijk alles wat in de wet verboden is word gezien als een criminele organisatie pursang en daar werk jij voor ,en aan mee ga je schamen.
En nee ik wil er met jou niet uit komen via de onderons mail ik wacht tot jullie mij afsluiten dan ga we procederen en jullie uit de markt halen er zit echt niemand op jullie te wachten jullie zijn een gezwel in de telefonie wereld die moet worden weggesneden en met spoed.
Nou je lees het Dennis de specialist van VDR laat er naar kijken hij zou het ook zelf kunnen oppakken
maar dan gaat het wel erg snel en omdat te voorkomen laat deze medewerker van dit criminele bedrijf er naar kijken hij zou zich dood moeten schamen de assistent crimineel.
En je hoeft niet bang te zijn dat je te laat ben met opzeggen want er valt helemaal niets op te zeggen je geeft zelf al aan dat er geen contract is dus wat zou je dan op moeten zeggen ?
Gewoon nergens op reageren en aangezien dat dit bedrijf al terecht veel stront over zich heen krijgt hebben ze genoeg om er in te zakken.
maar dan gaat het wel erg snel en omdat te voorkomen laat deze medewerker van dit criminele bedrijf er naar kijken hij zou zich dood moeten schamen de assistent crimineel.
En je hoeft niet bang te zijn dat je te laat ben met opzeggen want er valt helemaal niets op te zeggen je geeft zelf al aan dat er geen contract is dus wat zou je dan op moeten zeggen ?
Gewoon nergens op reageren en aangezien dat dit bedrijf al terecht veel stront over zich heen krijgt hebben ze genoeg om er in te zakken.
Bedankt heb gelijk van de link gebruikt en de tip doorgegeven en niet anoniem
ik ben niet bang voor dat criminele bedrijf daar is ook geen reden voor voor niemand.
Als iedereen dit doet is het zo afgelopen met VDR !!
ik ben niet bang voor dat criminele bedrijf daar is ook geen reden voor voor niemand.
Als iedereen dit doet is het zo afgelopen met VDR !!
Die had ik nog niet gehoord 100 % bereikbaarheid /ondanks VDR !
Ze hadden ook al 100 % klantvriendelijkheid/ lachertje
Maar ze hebben alleen maar 100 % klantontevredenheid.
En ze zijn 100 % crimineel bezig.
Ik vraag mij alleen af of die ****** niet al een paar keer voor bij gekomen is bij Tros opgelicht als hij dat niet is dan word het naar mijn mening tijd dat dat toch wel heel gauw moet gebeuren want VDR moet gestopt worden en wel snel ook voordat ze nog meer schade aan richten.
Ze hadden ook al 100 % klantvriendelijkheid/ lachertje
Maar ze hebben alleen maar 100 % klantontevredenheid.
En ze zijn 100 % crimineel bezig.
Ik vraag mij alleen af of die ****** niet al een paar keer voor bij gekomen is bij Tros opgelicht als hij dat niet is dan word het naar mijn mening tijd dat dat toch wel heel gauw moet gebeuren want VDR moet gestopt worden en wel snel ook voordat ze nog meer schade aan richten.
Mvgr Alb
waarom zou je dan ook maar iets hoeven te betalen.
Je was geen klant bij de oplichters als je betaald geeft je aan dat je wel klant was want waarom zou je anders betaald hebben.
Zeer grote kans dat als je nu betaald dat je vervolg fakturen gaat krijgen.
Mvgr Alb
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4595#M303
Het bericht van https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 is verwijderd.
Waarom zijn de berichten van verwijderd ze kunnen nooit beledigend zijn geweest richting VDR want die hebben een bord voor hun kop ?
Het bericht van https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 is verwijderd.
Waarom zijn de berichten van verwijderd ze kunnen nooit beledigend zijn geweest richting VDR want die hebben een bord voor hun kop ?
Ik krijg langzaam het vermoeden dat zowel Voordeelregeling.nl al Belgarant nauwere banden hebben met KPN dan ze ons vertellen !!
Het is toch niet toevallig dat het bijna altijd klanten van KPN zijn die door dat soort bedrijven worden lastig gevallen !!
Ik denk dat KPN bewust de abonnee nummers door geeft aan andere partijen, oftewel ze hebben boter op hun hoofd !
KPN is ook erg sterk in het versturen van spookfacturen die hebben de zaakjes ook niet helemaal opeen rijtje.
Ben er dan bijna van overtuigd dat alle problemen door KPN worden veroorzaakt als ik alle hier geposte reacties ziet !!
Het is toch niet toevallig dat het bijna altijd klanten van KPN zijn die door dat soort bedrijven worden lastig gevallen !!
Ik denk dat KPN bewust de abonnee nummers door geeft aan andere partijen, oftewel ze hebben boter op hun hoofd !
KPN is ook erg sterk in het versturen van spookfacturen die hebben de zaakjes ook niet helemaal opeen rijtje.
Ben er dan bijna van overtuigd dat alle problemen door KPN worden veroorzaakt als ik alle hier geposte reacties ziet !!
Beste Mensen,
Gister telefonisch contact gehad met VDR. UIteindelijk toegegeven dat ze wat info mocht opsturen zodat we het voorstel eens konden bekijken. Vanochtend een bevestiging van een contract met VDR zonder enige toestemming van onze kant.
Zojuist gaan zoeken en hier net 14 pagina's met ellende doorgelezen. Ik begrijp dan ook echt niet dat KPN nog zaken doet met deze partij!
Ik heb vanochtend per mail aan redactie@voordeelregeling.nl aangegeven geen contract te willen en de boel per direct wil beeindigen. Na het lezen van alle mails op dit forum voor de zekerheid het verzoek ook maar even hier gericht aan @VDR. Dus VDR als je dit leest graag het verzoek om het door jullie eenzijdig bedachte contract te annuleren en een bevestiging te sturen. Ik heb een ticketnummer gekregen met nr: #227832
Ik ga er dan ook vanuit dat ik ruim optijd ben met het opzeggen(Binnen 24uur) en dan ook geen contract/eindafrekening/ factuur of wat dan ook verwacht.
Ontvang ik dit wel dan ben ik genoodzaakt het direct aan onze juridische afdeling door te zetten.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Leiden Cryogenics
Gister telefonisch contact gehad met VDR. UIteindelijk toegegeven dat ze wat info mocht opsturen zodat we het voorstel eens konden bekijken. Vanochtend een bevestiging van een contract met VDR zonder enige toestemming van onze kant.
Zojuist gaan zoeken en hier net 14 pagina's met ellende doorgelezen. Ik begrijp dan ook echt niet dat KPN nog zaken doet met deze partij!
Ik heb vanochtend per mail aan redactie@voordeelregeling.nl aangegeven geen contract te willen en de boel per direct wil beeindigen. Na het lezen van alle mails op dit forum voor de zekerheid het verzoek ook maar even hier gericht aan @VDR. Dus VDR als je dit leest graag het verzoek om het door jullie eenzijdig bedachte contract te annuleren en een bevestiging te sturen. Ik heb een ticketnummer gekregen met nr: #227832
Ik ga er dan ook vanuit dat ik ruim optijd ben met het opzeggen(Binnen 24uur) en dan ook geen contract/eindafrekening/ factuur of wat dan ook verwacht.
Ontvang ik dit wel dan ben ik genoodzaakt het direct aan onze juridische afdeling door te zetten.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Leiden Cryogenics
ik was me inderdaad bewust van de bedenktijd. Echter na het lezen van alle berichten hier heb ik het idee dat VDR het daar niet zo nou mee neemt:)
Inmiddels heb ik per mail een bevestiging dat de boel stop gezet is. Ik hoop dan ook dat hiermee alles afgedaan is. Wel typisch dat er via dit forum wel (voor mijn dan) redelijk snel gehandelt wordt en er dus ook daadwerkelijk iemand van VDR reageert.
Je zou je bijna afvragen waarom ze hier wel reageren? Is dat soms verplicht voor de 'wholesale' partijen van KPN? Ik zou KPN afraden nog verder met deze partij te gaan want dit doet de naam van KPN ook zeker geen goed.
je hebt helemaal gelijk dit is een vervelend/frauduleus bedrijf waar je als je even niet goed op zit te letten blijkbaar maanden zo niet langer aan vast kunt zitten.
Ik hoop dat ik verder niets meer hoor van VDR en wens alle mensen/slachtoffers succes met de afhandeling van deze ellende.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Inmiddels heb ik per mail een bevestiging dat de boel stop gezet is. Ik hoop dan ook dat hiermee alles afgedaan is. Wel typisch dat er via dit forum wel (voor mijn dan) redelijk snel gehandelt wordt en er dus ook daadwerkelijk iemand van VDR reageert.
Je zou je bijna afvragen waarom ze hier wel reageren? Is dat soms verplicht voor de 'wholesale' partijen van KPN? Ik zou KPN afraden nog verder met deze partij te gaan want dit doet de naam van KPN ook zeker geen goed.
je hebt helemaal gelijk dit is een vervelend/frauduleus bedrijf waar je als je even niet goed op zit te letten blijkbaar maanden zo niet langer aan vast kunt zitten.
Ik hoop dat ik verder niets meer hoor van VDR en wens alle mensen/slachtoffers succes met de afhandeling van deze ellende.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Bladzijde 11 / 12
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.