Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32338 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Reputatie 1
Badge
Basser, het kantoor van voordeelregeling zit op Churchillaan 11, Utrecht. In alle correspondentie staat alleen een postbus, maar gelukkig is er nog de KvK :-)  Succes!
Reputatie 1
Badge
Ik persoonlijk kan niet wachten tot er daadwerkelijk juridische stappen tegen deze [hier uw kwalificatie, ik wil niet gebanned worden] mensen wordt ondernomen. Elke dag komen er meer slachtoffers bij.
Reputatie 1
Badge
Hou toch op VDR. Jullie leiden willens en wetens mensen om de tuin. De bewijzen stapelen zich op en dat zijn nog alleen de zichtbare klachten. Die hier durven te klagen. Hoeveel leed is er al werkelijk gedaan, hoeveel kleine bedrijven hebben jullie al in grote problemen gebracht? Ga dat inderdaad eerst maar eens onmiddelijk stoppen.

De misleidingskraan staat wagenwijd open maar 'team VDR' doet zijn uiterste best om te dweilen.

Geweldig hoor. Ik ben tot tranen toe geroerd door zoveel inzet.

Onnodige inzet.
Reputatie 1
Badge
Wat VDR hierboven stelt is NIET waar. In ons geval werd weldegelijk gesteld dat we met een onderdeel van KPN te maken hadden. Eén of andere resellerstatus makt je NIET tot afdeling van KPN. Stop met het verdraaien van de feiten.
Reputatie 1
Badge
p.s.: lijkt mij ook goed als de slammingdesk niet wacht tot margreeth contact legt maar proactief contact legt met haar en belvoordeel om dit direct en zo snel mogelijk op te lossen. Het komt namelijk niet zo vaak voor dat een slachtoffer zo vroeg in de procedure zich meldt. Op die manier kunnen de vervolgstappen van het slachtoffer en belvoordeel gemonitored worden.

Disclaimer: 'slachtoffer' is een emotioneel omschrijvende term op persoonlijke titel en duidt niet noodzakelijker wijs op een misdrijf of overtreding.
Reputatie 1
Badge
Ook als die klant duidelijk stelt dat het niet uit haar eigen vrije wil gebeurt? Heeft juridisch gezien de 'nieuwe' provider meer gewicht dan de klant zelf?
Reputatie 1
Badge
Ok, helder.
Reputatie 1
Badge
Aks je het aandurft is die laatste aanpak slim.
Reputatie 1
Badge
Prima verwoord!
Ook wij zijn beanderd door Voordeelregeling, een behoorlijk aggresieve manier van verkooppraatjes worden gehouden... ik vindt dit niet normaal. ook wij hebben om meer informatie gevraagt..

wij zijn hier niet van gedient en willen dat dit stopt ook. Wij hebben net een e mail gestuurd naar het bedrijf... men beroept zich op een mondelinge overeenkomst etc. maar zolang ik niets getekend heb, kunnen ze ons toch niet binden hieraan?

Ik wil per direct het contract, alhoewel ik echter niets getekend heb, opzeggen m.b.t. voordeelregeling.

Wij willen hier echter geen gebruik maken van collectief inkopen omdat het naar onze mening niet opweegt…en tevens hebben wij mondeling meer informatie gevraagd hierover. En plots komt daar de eerste factuur binnen!

 

Ook wij vinden dat naar aanleiding van de behoorlijk agressieve telefonische verkoop, dit niet erg netjes vinden gegaan. Tevens vinden wij het belachelijk dat een mondeling overeenkomst, zoals u vermeld, bindend is om direct maar een factuur te sturen.

 

Wij willen dat dit met spoed stopt!

 

Groet

K. Chatzoudis
dank u wel !
Badge
Een tijdje geleden zijn ook wij de dupe geworden van deze praktijken. Ik heb hier toen een post gedaan met een verslag van de werkwijze van voordeelregeling.nl.

Na dit verslag ben ik gebeld door hun met de vraag mijn post te verwijderen en onze annulering(van eigenlijk niets) is snel afgerond. Ik heb hun er op aangedrongen dat ik wil dat er iets zou veranderen in de werkwijze van hun met betrekking tot de manier van acquisitie doen. Dit zou gebeuren. Er zou gesproken worden met het callcenter en zou wat aan gedaan worden. Vanaf die tijd ben ik dit forum aan het volgen en valt mij op dat er maar weinig is veranderd, mensen krijgen nogsteeds een welkomsmail i.p.v. de gevraagde informatie.

Daarom zet ik mijn verslag terug op dit fotum en onze website om mensen te waarschuwen voor deze partij en deze manier van handelen.

Enkele Tips:

- Vraag altijd eerst informatie via de post of mail, word hier moeilijk over gedaan, hang dan op. Een normaal bedrijf met een goed werkende constructie zal je graag hun informatie geven. De referentie naar hun slechte site is ook niet afdoende;

- Zeg nooit ja of geef nooit akkoord, en zodra het "bandje loopt" gebruik die woorden dan ook niet. Zeg dan "ik wil alleen informatie ontvangen";

- Je hebt na de welkomsmail nogsteeds een opzegtermijn, maak hier gebruik van om via mail én telefoon op te zeggen, laat je niet wijs maken dat je dan al belkosten hebt. Dit kan natuurlijk niet;

- Lees je altijd in voor je ergens mee in zee gaat.

Verder vind ik dat KPN meer moet doen om dit tegen te gaan en niet vanaf de zijlijn moet gaan staan gapen, ik zou me kapotschamen als iemand via mijn bedrijf zo met "mijn klanten" om gaat.

t.a.v. VDR,

Ik verwacht deze keer geen telefoontje, ik laat mijn post staan.

En zoals al zei, geen discussies meer via de mail, dan ga de confrontatie hier maar aan.

Hierbij onze ervaring:

http://www.vbv.nl/Voordeelregeling.pdf
Badge
Bedankt ik zal de link opnemen in mijn pdf.

De link van de OPTA is opzich toch wel relevant want de manier van reclame maken is niet juist.

Met genoeg aanmeldingen gaan zij er mee aan de slag.

Vanmiddag ook weer een klant gehad met een storing en dat duurt dan eeuwen, via KPN kan je dan geen storing aanmelden maar dit moet dan bij vdr, welke op hun beurt weer met KPN contact op moeten nemen, wat niet erg snel gaat. Na zijn ondervindingen en ons advies gaat ook deze klant weer snel terug naar KPN, service en betrouwbaarheid zijn voor je zaak dan toch iets belangrijker als die paar euro..
Ja ook wij zijn lastig gevallen met het verhaal dat ze handelden in opdracht van KPN.Ik heb meteen een klacht ingediend bij jullie daarover en tot op vandaag nog niets gehoord. Tot mijn grote verbazing krijg ik nu een factuur gestuurd van €2.64 voor 3 dagen bellen. terwijl ze gezegd hebben er zou niets veranderen en alles verliep via kpn ?????????????? Hoe kom ik hier nu van af??? Ik ga absoluut niet met ze bellen want toen ze gebeld hebben praatte je ook al tegen een muur. Kpn alles opzeggen en naar Ziggo gaan???? Ik weet het niet meer, maar zit wel weer met de gebakke peren
Herkenbaar. Ik dacht ook van alles af te zijn krijg ik doodleuk een herinnering en een schrijven van incasso. Baba het gaat maar om € 2.64 maar het staat op een verkeerde naam ook nog eens. Hoe kom je hier in godsnaam van af. Veel verspilde energie en tijd. Volgens mij kun je beter over stappen naar andere provider .Ik word hier zo boos van.
Herinnering: uw factuur is nog niet betaald Geachte mevrouw Loop, Volgens onze administratie van Voordeelregeling is de factuur met factuurnummer V00141329 nog niet betaald. De betalingstermijn is overschreden. Wij hebben u al eerder een herinnering hierover gestuurd. U heeft nog 7 dagen de mogelijkheid om deze factuur te voldoen. U kunt het bedrag overmaken op IBAN NL40 RABO 0184 3518 12 onder vermelding van het factuurnummer. Mocht het bedrag binnen deze termijn niet op onze rekening zijn bijgeschreven, kunnen wij de continuïteit van onze dienstverlening niet garanderen en volgt er een blokkade op uw telefonie. Wij wensen onze klanten graag 100% bereikbaarheid toe en willen een blokkade dan ook graag voorkomen. Daarom vragen wij u het bedrag tijdig over te maken. Voordeelregeling maakt het voor u mogelijk tegen de laagste tarieven in Nederland te bellen, omdat wij al onze bedrijfsprocessen optimaal hebben afgestemd op elkaar. Wij vragen u op tijd te betalen zodat wij geen extra kosten hoeven te rekenen voor herinneringen en extra administratie. Mocht u ondertussen de factuur betaald hebben, wilt u ons dan a.u.b. op de hoogte brengen van de datum van de betaling en vanaf welke rekening dit is gebeurd? Dan zetten wij dit uiteraard recht. Betalen kan veel makkelijker door gebruik te maken van automatische incasso. Tevens is betalen via automatische incasso geheel gratis. Onze incasso is zeven dagen lang nog te annuleren. Stuurt u hiervoor ook een mail naar administratie@voordeelregeling.nl Deze herinnering wordt ook per post verstuurd. Met vriendelijke groet, Voordeelregeling.nl

HET HANGT ME DE KEEL UIT. dACHT DAT DIT AFGEHANDELD WAS. OP HET MOMENT DAT IK ZAKELIJK HIERDOOR WORD AFGESLOTEN GA IK MET ALLES WEG BIJ KPN AAN JULLIE DE KEUZE. IK BETAAL IN IEDER GEVAL DIE 2,60 NIET EN WIL NIETS MEER MET VOORDEELREGELING TE MAKEN HEBBBEN.ZE ZIJN VIA DE MAILADRESSEN NIET TE BEREIKEN DUS HOOP VOOR KPN DAT ZE HET OPLOSSEN.
Ook wij zijn ongevraagd 'klant' geworden , via de telefoon nadrukkelijk gezegd dat wij geen gebruik maken van de aangeboden diensten en toch hebben wij een factuur ontvangen.. Hierop ook gereageerd via de email op 2 verschillende adressen maar nog geen antwoord, ook krijgen wij telefonisch geen contact ..Ook hebben wij KPN op de hoogte gesteld van deze situatie

Dit moet per direct stoppen , zorgt u daarvoor ? 

Alvast bedankt! 
Hebben we al gemailed naar info en administratie @ voordeelregeling.nl 

Ticket # 580540 en # 804199

We zien uw reactie z.s.m. tegemoet
Dank u voor de creditnota en het bericht van annulering deelname (wat impliceert dat wij als bedrijf ooit deel hebben genomen , wat wij dus stellig ontkennen!) 

In deze annulering stelt u: " Gezien u tot vandaag gebruik heeft gemaakt van onze dienst, zal u over deze periode nog een factuur ontvangen, daarnaast duurt het maximaal 10 werkdagen voordat u weer volledig terug bent bij uw provider. " 

In ons geval zou dat zijn van 1-06-2015 tot 10-06-2015 en inclusief de door u genoemde 10 werkdagen, zou dat dus betekenen dat wij nog een rekening krijgen van belkosten in deze 20 dagen, maar bespaart u zich alstublieft de moeite deze in rekening te brengen, daar wij nooit hebben aangegeven van uw diensten gebruik te willen maken.

Als u eventueel dan toch kosten gemaakt zou hebben, dan raden wij u aan deze dan uit onze naam bij KPN in rekening te willen brengen.

Verder wensen wij absoluut geen tijd meer te besteden aan deze zaak, mocht dit nog wel het geval moeten zijn, dan zullen wij arbeidstijd en kosten in rekening moeten brengen aan Voordeelregeling B.V. te Rotterdam

Met vriendelijke groeten 
U heeft het nageluisterd en u hoort een accoord ? Serieus ? Met een mevrouw M. den Hollander , die bij ons niet eens werkzaam is ? Daar staat u juridisch ook niet echt sterk mee ..

Heel knap hoe u dit allemaal verzonnen krijgt, lijkt me ook best een rot baan.. 

Hoe dan ook, wij wensen u veel succes met deze formule en willen geen factuur/telefoon/email/etc meer ontvangen ! 

Onbegrijpelijk dat KPN met dit soort bedrijven in zee gaat , die er zulke praktijken op nahoud, en ook nog een specificatie geven van de gebelde nummers met alle data en tijdsduur etc

Echt onbegrijpeijk! 
Meteen gedaan, bedankt!
Goedemiddag,

Ook wij zijn (waarschijnlijk) benaderd door Voordeelregeling.nl.

Tot onze verbazing ontvingen wij vandaag van een welkomstbrief en een faktuur.

Wij hebben nooit een akkoord gegeven om voortaan de belminuten via voordeelregeling.nl gefactureerd te krijgen.

Dat is ook niet nodig want wij zijn deze week overgegaan op VOIP.

Als “verantwoordelijke telefonie” staat op de faktuur Lisa ter Kroon.

Deze mevrouw is helaas niet werkzaam bij ons bedrijf en kan dus ook nooit de verantwoordelijke voor de telefonie zijn en dus ook zeker geen akkoord geven.

Ik heb via de mail (retourtickt 434908) en een aangetekende brief aan Voordeelregeling.nl laten weten de faktuur niet te betalen, met het verzoek om ons met terugwerkende kracht weer via de KPN te laten lopen.

Ook ben ik erg geschtokken van alle reacties hier op dit forum (en op radar en opgelicht) maar ga ervan uit dat ook dit naar volle tevredenheid opgelost gaat worden.

Met vriendelijke groeten,

Fleur den Boef
We hebben de creditnota en de opzegging zojuist ontvangen.

Sneller kan niet denk ik! Bedankt voor de medewerking.
Beste VDR,

Zou u mijn opzegging met ticket #420609 ook kunnen verwerken?

Opzegging gemaild aan reactie@voordeelregeling.nl maar tot op heden geen reactie ontvangen, anders dan geautomatiseerd ticket systeem.

Wij wensen geen gebruik te maken van uw diensten.

De telefonische verkoop is ronduit misleidend!
Goedemorgen allen,

Ook hier in Gouda nu veel gevallen van overrompelen, onjuiste waarheden vertellen en daarna op geen enkele wijze meer contact op kunnen nemen met het "bedrijf". Ik wil van dit zogenaamde contract, of van deze zogenaamde "overeenkomst" af, maar kom er via mail niet door (slechts melding dat er nu 20 tickets zijn aangemaakt), telefonisch niet bereikbaar wegens een technische storing. Dan maar langs met mijn advocaat? Iemand een goed advies hoe hier mee om te gaan?

Dank, 

   René

Reageer