Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32342 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
Beste Tim,

Ik kan niet begrijpen dat KPN geen zeggenschap heeft over zijn zogenaamde wholesale partners. Is partnership slechts een loze kreet of kan een van deze broerders zomaar de naam van KPN te grabbel gooien, want dat is wat ze m.i. doen. 

Als leader van de business zou ik toch een andere instelling mogen vewachten.

Cees
Badge
Aangezien er een relatie lijkt te zijn tussen KPN en VDR zoals men aangeeft en dit dus niet zo blijkt te zijn is er wel degelijk sprake van een misleidende handelspraktijk in de zin van artikel 6:193b lid 3 sub a van het Burgerlijk Wetboek.

Op basis van dit artikel kunt u de zogenaamde overeenkomst per direct laten vernietigen.

Cees
Badge
, dan moet er wel sprake zijn van een wederzijds afgesloten overeenkomst. Een eenzijdige overeenkomst bestaat niet dus er kan geen sprake zijn van een contractbreuk.
Bij deze meld ik mij ook aan inzake de affaire voordeelregeling. 4 mei belde een agressieve 

verkoper met het reeds bekende verhaal inz. kpn , lagere belminuten etc. Ik was ook in de

veronderstelling dat dit ook zo was maar ... met een uitdrukkelijk IK KOOP NIET, krijg ik een

koopbevesting van de heren Voordeelregeling. Wat moet er gedaan worden om dit te annuleren

en ik geef hier ook de klacht bij U aan.  groeten en graag een reactie.
Goedemorgen Ceesc, ja, je kunt mij mailen op carla.van.den.oever@planet.nl . Ik ben er op een

vieze manier ingerold en nu maar zien hoe je eruit komt. Heb gaarne advies hierover. Groeten.
Goedemorgen Hr. Tim,

Een antwoord op de vraag inz. VDR en afloop hiervan. Vanochtend kwam een bericht binnen, ik

citeer: U heeft zojuist aangegeven dat BB Vepres geen gebruik meer wilt maken van de besparing.

U deelname aan het coll. van VDR wordt geannuleerd. 

Geeft U mij advies of dit dus het einde is van de nachtmerrie. Wij zijn 69 en 79 jaar en het is niet te

bevatten dat er op zo'n manier zaken kunnen worden gedaan. 

Onze klanten worden niet zo behandeld. Hartelijke groeten.  
Reeds lange tijd zijn wij bezig om (door op criminele wijze ) een z.g.n. contract te hebben aangegaan,

ook ongedaan te krijgen. 's-morgens om 08.15 wordt er gebeld (z.g.n KPN) om een leuke deal te maken. Wij hebben dit NIET aangenomen. Voordeelregeling stuurt toch een e-mail (na dit te hebben ontfutseld) met een deelname-felicitatie.  Er is nadien via het e-mail verkeer van Voordeelregeling en KPN FORUM (Hr. Tim) een annuleringsbevestiging naar ons gezonden. Op 18 mei j.l. komt deze bevesting binnen om 15.46. Citeer -U heeft zojuist aangegeven dat -bedr.naam- geen gebruik meer wilt maken van de "besparing"  Uw deelname aan het collectgief van VDR wordt geannuleerd. Hier zult U technisch niets van merken en U zult verder geen bericht meer van ons ontvangen. DIT IS DUIDELIJKE TAAL. 8 juni 2015 komt er doodleuk een factuur ad. € 3,46. 18 juni 2015 hebben wij een aangetekend schrijven met alle bescheiden van de fa. VDR verstuurd naar Utrecht. Geen enkele reactie. De reactie NU IS EEN AANMANING om de rekening te betalen. Wij hebben niet eens met een persoon van VDR geproken. Wij hebben het idee dat, als je belt ook moet betalen. Het eerste gesprek moet nog komen. Wij hebben middels KPN -Rotterdam- ook een waarschuwing gegeven om ons niet van "de lijn" te laten halen. Sowieso daar wij geen enkele toestemming of wat dan ook aan VDR hebben gegeven. Wilt U daar KPN op letten. Wij zullen VDR anders juridisch aansprakelijk stellen voor alle schade (onbetaalbaar tijdverlies van onze kant) door dit criminele gedrag van deze firma. 

Waarschuwt U ook Uw afd. recherche, al ik het zo mag zeggen. Wij zijn niet de enige die gedupeerd worden . Groeten mvdo.
Met KPN samen zullen wij toch een blokkade moeten maken tegen deze bedrijven. Ik roep ook KPN op om de belangen van zijn cliënten te beschermen tegen deze praktijken. Ziggo kan wel gesloten blijven voor indringers en via de rechterlijke macht is KPN gedwongen om HUN technisch vernuft te moeten open houden voor deze firma's ten koste van eigen klanten. Bescherming is ten dezent zeer noodzakelijk. mvdo
Dringende herhaalde oproep aan KPN-klantenservice en alle daaraan gelieerde afdelingen.

Elimineer het VDR op Uw netwerk. Het is een zeer gevaarlijk bedrijf t.o.v. Uw cliënten, WIJ KPN'rs dus.

Als oud radio-telefoniste op kuststation Scheveningen-Radio (PTT, KPN en nu Min. van Defensie) sla

ik nu alarm. Als er niets wordt gedaan aan deze praktijken van deze firma is voor vele cliënten maar

één optie - en overgaan naar een beveiligde provider. Ik heb reeds vele afdeling-medewerkers gesproken daaromtrent en velen kunnen niets doen. Geef deze klus maar aan Jan Kees de Jager die net is aangetreden. Heeft hij de primeur om zicht te bewijzen als goedbetaalde nieuwe CEO.

En naar "Voordeelregeling" toe.

De nota ad. € 3,46 voor een NIMMER geleverde dienst kunt U omzetten in een creditnota ad. € 3,46.

Lang vòòr deze "spooknota" zijn de nodige maatregelen naar U toe al genomen. Nooit is er een reactie gekomen op ons aangetekend schrijven, maar wel een "" aanmaning"' . 

Hooe zit uw financiële administratie in elkaar ?? Naar ik vrees chaotisch.

Ons direktielid (79 jaar) is dermate boos daaromtrent dat een ziekenhuisrit vanwege hartritmestoornissen wordt gevreesd. De schade-claim zullen wij op Uw conto neerleggen.

VOO139700 crediteren en sowieso Uw medewerkers beter "opleiden". Wij nemen geen spam-mail aan van VDR , U stuurt maar per post.
Dringende herhaalde oproep aan KPN-klantenservice en alle daaraan geliëerde afdelingen.

Elimineer het VDR op Uw netwerk. Het is een zeer gevaarlijk bedrijf t.ov. Uw cliënten, WIJ KPN'rs dus.

Als oud radio-telefoniste op het radiokuststation Scheveningen-Radio (PTT,KPN en nu Min. van Defensie) sla ik alarm. Als er NIETS wordt gedaan aan deze praktijken van de firma VDR is vor vele cliënten maar één optie en overgaan naar een beveiligde povider. Ik heb reeds vele afdeling-medewerkers gesproken daaromtrent en velen kunnen niets doen. Onmogelijk, zo verspeelt U onder velen het "familiegevoel" bij KPN-cliënten ondanks de mooie TV-radio reclame. Kost goud en dat gooi je niet weg. Geef deze klus aan Jan Kees de Jager die net is aangetreden. Heeft hij de primeur om zich te bewijzen als goed betaalde CEO met een goede reden om niet meteen in de ivoren toren te gaan zitten. ONDERNEEM AKTIE OP ALLE FRONTEN.

En naar "Voordeelregeling"toe,

De nota ad. € 3,46 voor een NIMMER geleverde dienst kunt U omzetten in een creditnota ad. € 3,46.

Lang vòòr deze "spooknota"zijn de nodige maatregelen naar U toe al genomen. Nooit is er een reactie gekomen op ons aangetekend schrijven, maar wel een "aanmaning"!!!

Hoe zit Uw financiële administratie in elkaar??? Chaotisch dus.

Ons direktielid (79 jaar) is dermate boos om deze a-sociale werkwijze van Uw bedrijf dat een ziekenhuisrit vanwege hartritmestoornissen wordt gevreesd.

De schade-claim zullen wij dan op Uw conto neerleggen met juridische maatregelen.

VOO139700 CREDITEREN EN UW "MEDEWERKERS" BETER OPLEIDEN.

Wij nemen geen spam-mail aan van VDR, U stuurt maar een ekskuusbrief per post.
mijn ouders zijn ook meermalen tot vervelens toe gebeld. OOk duidelijk aangegeven dat ze niet willen overstappen. Nooit een contract getekend. Maar na een aantal rekeningen (heel veel emails) en de incasso (schrokken ze van ) toch 1 betaling gedaan. En nu.....blijkt dat ze zijn afgesloten bij KPN. Dat heeft voordeelregeling.nl aan KPN doorgegeven?!?!?!?!

KPN zegt niets te kunnen doen. Dat is vreemd, ik lees nu meerdere klachten. Stop direct met afsluiten van klanten zonder een officiele opzegging van de klant te hebben ontvangen. Volgens mij kan KPN dus wel iets doen. Neem alle verzoeken van voordeelregeling niet in behandeling.

En dan nog de vraag hoe je van die voordeelregeling af komt. Wie had er een opzegbrief oid wat ik kan mailen waarin duidelijk staat dat ze moeten stoppen met stalken? Zojuist heb ik ook een bericht bij radar achtergelaten. Waar kan ik nog meer een bericht achterlaten dat deze club wordt aangepakt. Het zijn gewoon oplichters.
klantnummer 44031

heb zojuist met de klantenservice voordeelregeling.nl gebeld. Ze geven aan dat er een mondelinge overeenkomst is gesloten op 9 feb, kan niet aangetoond worden! Ook is er inmiddels mondeling ontbonden, dat op 31 maart.

Ik blijf van mening dat dit dwaling is. Mijn ouders zijn onbewust en ongewild tot klant gemaakt.

Ik stel voor dat u de openstaande rekening terugdraaid en een excuusbrief stuurt. Brief, want mail wordt door hen als spam gezien! 
het lijkt wel of voordeelregeling een agressieve verkoopafdeling heeft en alleen klachten oppakt als we via dit forum onze klacht indienen.

Mijn ouders zijn ongewenst tot klant gemaakt.(75+ , hadden vroeger een bedrijfje) Hierover gemaild en ik dacht dat het opgelost zou zijn.

Zij waren behoorlijk overstuur dat dit zo maar kon, geen contract maar wel aanmaningen.

Ik heb het voor hen opgepakt. Dacht dat het opgelost was maar nu hebben ze inmiddels blijkbaar weer gebeld dat mijn ouders weer aangesloten zijn ( mijn moeder al lang blij dat we weer kon bellen) en volgt de rekening op mijn emailadres. Gekker moet het niet worden.

Heb net mail gestuurd (reply op de rekening) dat ze snel alles moeten terugdraaien en aub mijn ouders uit het bestand halen anders ga ik dit bedrijf persoonlijk zwart maken op internet met waar ik maar mijn klachten achter kan laten.

ben het echt spuugzet!
Goedemorgen, mij het zelfde overkomen, met gevolg geen telefoon meer, terwijl ik een bevestiging had gehad van de annulering bij voordeelregeling, ik laat me niet chanteren en ga aangifte doen.

Sta ook in het bel me niet register? Het is de wereld op zijn kop.
Als u bij de KPN ook gesprekskosten betaald, moet u een credit nota ontvangen van VDR!!!!

Bij mij is het nu geregeld, had ook niets betaald aan VDR, ga niet dubbel betalen.En kon na 45 min. weer bellen. Welke verkoper mij nu nog beld, druk ik meteen weg ik ben er klaar mee. Succes met de afhandeling. 
Snap niet dat VDR nog doorgaat met deze praktijken, als je op een forum reageerd wordt er pas actie ondernomen door VDR,wat kost dit allemaal niet voor het MKB en de ergenis daar nog buiten gelaten.

Begrijp ook niet dat de KPN niet eerst eens navraag doet bij de klant of dit klopt dat diegene naar een andere provider gaat???? Dit is de wereld op zijn kop.
Daar gaan we weer, is alles net opgelost, krijg ik weer een factuur!!!! Ben het spuugzat VDR. 
Ik ben wel opnieuw aangesloten bij KPN, want ik had geen telefoon meer (ongeveer uurtje of 5)

Ik ben AFGEMELD bij uw (bedrijf) 27-02-2015 met ticket nr. 376729!!!!!!

Alle rekeningen zijn gecrediteerd, want ik betaalde ook aan de KPN.(ook belkosten)

Dus betaal ook geen eindrekening.

Maar VDR ik ben er helemaal klaar mee, wat een geneuzel ga iets nuttigs doen en begin een ECHT BEDRIJF, en los je problemen op, ik heb wel iets beters te doen.

Fijne Dag
Vandaag weer een rekening gekregen, wil je die even crediteren en op mail zetten!

Is dus nog NIET opgelost, het gaat weer van voor af aan beginnen. 

En mijn email adres verwijderen uit jullie bestand en me nooit meer bellen.

LOS HET OP VDR
Dus KPN heeft ook boter op zijn hoofd!!!!! Ik snap er niets meer van, de wereld op zijn kop.
Heb nieuws voor u, ze hadden mij afgesloten!!!!! Hebben mij na een uur weer aangesloten, ook de credit nota al ontvangen en toch nog afsluiten, en KPN vindt het allemaal prima!!!!!!

Rekeningen niet betalen!!!! veel succes met dit drama verhaal. 
U heeft altijd 7 dagen bedenk tijd, misschien rechtsbijstand verzekering inschakelen! Heb heel de story al gehad, pff wordt er zo moe van die oplichters.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6469#M381Ondertussen heel veel problemen met voordeelregeling.nl

Na een opzegging van het abonnement omdat ik een belvrij zakelijk abonnement heb bij KPN hebben ze het gehele gebouw afgesloten omdat de laatste factuur van mij niet betaald is.

Het pand waar ik zit daar zit ik gehuurd en nu zijn naast mij ook de eigenaar gedupeert en loopt schade op.

volgens voordeelregeling.nl hebben ze het complete abonnement overgenomen, wat totaal niet zo is. Van de eigenaar moest ik de voice log opvragen maar deze weigeren ze.

Volgens mij zijn ze wel juridisch strafbaar volgens de wet, wij willen ons toch juridisch gaan verzetten wat er ontstaat daadwerkelijk schade. Inmiddels ook gemeld bij ACM en gaan toch ook aangifte doen bij de politie. Zij moeten gewoon met deze praktijken stoppen

 Bij KPN kunt u de code opvragen, suc6
Goedemorgen.

Opzeggen blijkt nog niet zo eenvoudig.

De enige reactie op verstuurde mails is dat er een ticket is aangemaakt die zo spoedig mogelijk behandeld wordt.

Ondanks dat lopen de facturen gewoon door en zijn wij gisteren zelfs afgesloten geweest !!! Probeer onder deze praktijken al 2 maanden uit te komen. Tevens meent Voordeelregeling dat iedereen maar opdracht kan geven binnen een onderneming. Bij ons is onze secretaresse erin geluisd om het zo maar te noemen.

Zij is niet gemachtigd om wat voor contracten dan ook aan te gaan. Hiervan is zij zich heel goed bewust en ik weet dus ook zeker dat ze niet heeft ingestemd met een contract of wat dan ook. Er is informatie gevraagd,  geen factuur.

Recht op bedenktijd kennen ze daar niet.

Opzeggen kan niet meer, alleen per mail en vervolgens krijg je geen bevestiging dat alles is beëindigd, alleen het standaard mailtje. Heel vreemd dat je telefonisch wel iets kan aangaan , maar niet telefonisch kan opzeggen.

Ook zo vreemd is dat ik opgenomen telefoon gesprek niet kan/mag beluisteren

Ik ben hier dan ook helemaal klaar mee, en zit er aan de denken mijn advocaat er eens op te zetten.

In ieder geval zal ik ook melding maken bij instanties als Radar en oplicht ect.ect.

Dit zijn praktijken waar ik absoluut van hou en de mooie woorden van voordeelregeling hier op het forum merk ik helemaal niets van enige bereidwilligheid.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende factuur op de mat valt, oja in mn gespekskosten van KPN zie ik helemaal geen verandering.

Voordeelregeling bij deze : STOP ALLES WAT IK HEB LOPEN BIJ JULLIE, MISSCHIEN DAT HET ZO WEL AANKOMT. WIJ ACCEPTEREN GEEN NIEUWE FACTUREN MEER.

Met vriendelijke groet,

Rene
Ik nog 1 keer een mail sturen, maar krijg waarschijnlijk weer een ticket retour.

Reageer