Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32338 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
Ten eerste lijkt het mij denk ik handig om duidelijk te stellen dat Voordeelregeling niet belt uit naam van KPN.

Zoals aangegeven door het webcare team van KPN, zijn wij inderdaad een Wholesale partner van KPN.

Hierdoor kunnen wij collectief inkopen en dus het MKB voorzien van een korting op de abonnements- en gesprekskosten.

Op onze website is ook te vinden dat voor energie wordt samengewerkt met Gazprom Energy.

Mochten er vragen zijn, laat dit a.u.b. weten via reactie@voordeelregeling.nl, daar waar wij niet werken met langdurige contracten en het juist gemakkelijk en aantrekkelijk willen maken voor onze klanten.

Collectief inkopen = collectief besparen!

Voordeelregeling
Badge
geen dank hoor!

u heeft zojuist een mail toegestuurd gekregen.

bedankt voor uw bericht. Ik heb er verder naar gekeken. Zeer vervelend dat de betreffende mevrouw niet (meer) werkzaam is. U heeft hierover een bericht ontvangen.

Bedankt voor de medewerking en excuses voor enig ongemak.
Beste Tim,

Ook wij zijn enige tijd geleden benaderd door voordeelregeling.nl. Zij belden als KPN en dus niet met hun eigen naam. Vervolgens kwam er een heel verhaal over goedkoper bellen en omdat wij dachten met de KPN te maken te hebben, hebben we meer informatie aangevraagd per post. Wat er vervolgens per post binnen kwam was een factuur van voordeelregeling.nl voor gemaakte belkosten.

Wij hebben nooit een akkoord gegeven, en waren niet op de hoogte van het bestaan van dit bedrijf. Vervolgens hebben wij alles direct geannuleerd, maar men wil de factuur niet terugdraaie omdat er kosten gemaakt zouden zijn. Ik ben niet van zins te betalen omdat wij in feite opgelicht zijn.

Een andere vraag die uit je bovenstaande antwoord voortkomt is wel waar wij kunnen zien dat onze gegevens verstrekt worden aan derden, hier zouden wij namelijk niet akkoord mee zijn. Helemaal niet als onze gegevens evrstrekt worden aan schimmige partijen.

Hans

S_Managements
Badge
Om zelf uw CPS instellingen aan te passen kun je onderstaande direct zelf uitvoeren;

Weer standaard via KPN bellen
Om weer standaard via KPN te bellen belt u met uw vaste telefoon met 0800-1273.
Wanneer u wordt gevraagd om de code van uw provider op te geven toetst u met uw vaste telefoon 1655. U belt dan weer standaard via het KPN netwerk.

Geen wachttijd van 10 dagen of langer maar terug binnen 24 uur!

Succes
Ik ben ook benaderd door een agressieve verkoper van voordeelregeling en krijg ondank niet een produkt af te willen nemen, heb uitdrukkelijk gezegd IK KOOP NIET , maar er hangt nu een e-mail met een koopbevestiging in mijn e-mail. Ik heb alles bij KPN dus was geenszins van plan om te veranderen, geef advies wat ik moet doen om dit te stoppen
Consuwijzer.nl   klachtenkompas   aangifte doen
U had allang aangifte moeten doen, en zeker niet betalen!!!!!!! Vdr is een whole sale partner van KPN!!

Je kan dus door ieder willekeurig telefonie bedrijf worden overgenomen als klant van de KPN, dit gaat nergens over en u moet een klacht indienen bij de OPTA.
Een credit nota ???

Die is mij ook toegezegd op pagina 5 denk ik van dit forum, het enige dat ik ontvang is een ticket, dat mijn klacht in behandeing is, VDR kom je afspraken na en crediteer de factuur en verbreek alle zogenaamde verbintenissen die wij volgens u zouden hebben met elkaar. Ik heb tot op heden nog nooit een bevestiging gehad dit hele verhaal nu eens is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Rene
Geachte VDR,

Op 04-06-2015 heb ik toegezegd om gebruik te maken van Voordeelregeling.nl. Ik zou hiervan bevestiging krijgen per mail, maar ik heb nooit iets gekregen.

De volgende dag heb ik besloten dat ik het toch liever niet wil. Hierover heb ik een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl zoals door u in dit forum herhaaldelijk gevraagd. Er is een ticket aangemaakt met nummer 559674, maar tot op heden geen reactie.

Gisteren werd ik wederom gebeld, maar niet wegens mijn mail van opzegging. Telefonisch heb ik mijn opzegging ook mondeling kenbaar gemaakt en zou daarvan een bevestiging per e-mail ontvangen. Helaas tot op heden niets gezien.

Het enige dat ik nu graag wil is dat er een duidelijke bevestiging komt waarin staat dat ik niet met jullie in zee ga. Ik stel, vriendelijk doch dringend, voor dat u hier persoonlijk z.s.m. werk van maakt.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Schierenberg

Dieter Schierenberg bv
Reputatie 1
Badge
Dennis, uiteraard heb je gewoon de wettelijk verplichte bedenktijd en je bent in het voordeel dat je er zo snel achterkwam, de meeste slachtoffers merken het pas na de eerste zogenaamde factuur. Als vdr in het telefoongesprek niet nadrukkelijk heeft gewezen op de termijn van bedenken, geldt wettelijk zelfs drie tot twaalf maanden extra bedenktijd (bron: de ACM)
Reputatie 1
Badge
: wij hebben ook even afgewacht maar we zien geen enkele aktie tot verbetering. De door u genoemde klachtenlink van de ACM en KPN gaat voornamelijk over spam en internet. Misschien is dit een betere manier om een klacht in te dienen bij de Authoriteit Consument en Markt: https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/tip-ons/ (kies dan 'verkoopmethode')

Als blijkt dat ook volgens de ACM het bedrijf VDR de regels heeft overtreden, dan kan de ACM dit bedrijf een boete opleggen van maximaal € 450.000. Zie ook de informatie van de Rijksoverheid.

Als u bang bent voor de gevolgen, bijvoorbeeld naar aanleiding van de soms behoorlijk aggressieve manier van benaderen van VDR, is het ook mogelijk om in sommige gevallen anoniem telefonisch een klacht in te dienen bij ACM, 088 - 0707070.
Reputatie 1
Badge
Als je echt zou streven naar 100% klanttevredenheid, had je al lang iets gedaan aan je manier van klantenwerven.

Als je echt daar naar zou streven, hadden we deze discussie niet op een forum van een concurrent.

Just saying.
Reputatie 1
Badge
AVG, kijk even naar je verzekering(en). De meeste MKB's hebben wel een rechtsbijstandsverzekering en via hen sta je sterk(er). Daar zitten juristen die vaak met deze kwalijke praktijken te maken krijgen en weten precies wat je wel en juist niet moet doen.

Je relaas van dat bandje is helaas exact hetzelfde als bij ons en anderen hier in deze discussie. Ik heb eigenlijk nog helemaal niemand gelezen waarbij een toezegging een overeenkomst aan te willen gaan luid en duidelijk hoorbaar was.

Bedenk dan waarom dat is.

Want we leven niet meer in 1980 en met cassettebandjes. Er is geen enkele technische reden waarom schijnbaar al die gesprekken onduidelijk zijn opgenomen of worden afgespeeld. Het is technisch heel eenvoudig dit luid en duidelijk op te nemen EN af te spelen als dat nodig is. Maar in dit geval klinkt het alsof je met een kortegolfzender diep in de binnenlanden van Verweggistan zit. In de jaren 50.

Toeval?

Ik denk het niet.

Bij de meeste klagers beginnen ze te zeggen dat je de opnamen vanwege juridische redenen niet mag afluisteren. Dat is natuurlijk ook het makkelijkst. Daarmee vallen al een aantal klagers af en hoef je dus geen bestand terug te halen. Maar de verbolgen gedupeerden die aandringen mogen dan wel opeens luisteren. En geen van de gedupeerden hier in dit draadje hebben de hele opname mogen beluisteren. In ons geval dus niet het deel waarin mijn vrouw nadrukkelijk zegt nergens mee akkoord te gaan tot ze het voorstel onder ogen krijgt in de mail.

Toeval?
Reputatie 1
Badge
Uitstekende email van ALB overigens!
Reputatie 1
Badge
Ik zou niet wachten en direct aangifte doen. Samen staan we sterk.
Reputatie 1
Badge
Kort samengevat:

- brief sturen (voor uzelf)

- aangifte doen (voor uzelf)

- niets betalen aan VDR (voor uzelf)

- klacht indienen bij Autoriteit Consument en Markt (samen staan we sterk)

- klacht indienen bij KPN Zakelijke Markt (samen staan we sterk)

- alle verdere telefooncontact met VDR zelf ook opnemen (voor uzelf)

- in alle verdere telefooncontact positieve antwoorden als ja, jazeker en prima vermijden want dit wordt misbruikt (voor uzelf)

- nergens mee akkoord gaan, ook niet als ze een slecht verstaanbaar knip-en-plak gesprek laten horen (voor uzelf)

- laat uw negatieve maar onderbouwde kritiek in combinatie met VDR breed horen. Op dit forum en social media (samen staan we sterk)

Succes!

Voordeelregeling.nl of VDR kan door sommigen als oplichterij en oplichters gezien worden die illegale of strafbare feiten plegen en aangepakt zouden moeten worden.
Reputatie 1
Badge
Dit is precies zoals ze te werk gaan, hoewel ze in uw geval in ieder geval zo eerlijk waren om zich niet voor te doen als een onderdeel van KPN. De rest is precies zoals velen het schip in gegaan zijn.

Wat er nu waarschijnlijk gebeurt of al gebeurd is: ze zetten u nu ongevraagd over en over een poos ontvangt uw een eerste factuur. Ook kan het zijn dat ze uw bandopname aanpassen zodat uw positieve antwoorden op de contactgegevens wordt geplakt achter een toestemming. Dit gaan ze mogelijk tegen u gebruiken als u hierover uw beklag gaat doen.

Heel naar dat u er zoals velen bent ingeluisd. Ik raad u aan om direct een aangetekende brief naar belvoordeel te sturen waarin u duidelijk nogmaals stelt geen contact te zijn aangegaan en belvoordeel aansprakelijk stelt voor alle schade en.of kosten die kunnen voortvloeien uit een eventueel toch onvrijwillige verhuizing.

Verder zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met KPN om overzetten te voorkomen dan wel terug te laten draaien.

Wees heel voorzichtig met elke contact wat u nu legt met belvoordeel en neem elk gesprek zelf ook vast. Dat kan in de meeste mobiele telefoons zeer eenvoudig.

Sterkte en succes!

Disclaimer: bovenstaande is geen weerslag van de daadwerkelijke procedure maar alleen een persoonlijke inschatting.
Reputatie 1
Badge
  • , belgarant is ook voordeelregeling. De Kamer van Koophandel heeft op hetzelfde adres Voordeelregeling, Belgoedkoopnederland en Belgarant

     
  • Ook wij hebben inmiddels een factuur ontvangen van Voordeelregeling.nl

    Ze hebben ons een aantal malen geprobeerd hun voordeel aan te smeren, maar altijd de boot afgehouden.

    Toch nu de eerste factuur op de deurmat.

    Direct een e-mail gestuurd, maar net als de anderen een ticket toegewezen gekregen (ticket 327011; klantnummer 42173). Dit zijn geen normale praktijkemn meer!

    Deze partij moet zo snel mogelijk uit de markt worden gehaald!!
    Beste VDR,

    Nadat we eindelijk van voordeelregeling af zijn gekomen, worden we continue nog gebeld (lees: gestalked) om weer een contract met hen aan te gaan. Kunnen we aub niet meer gebeld worden? Dit begint nu vrij irritant te worden en om elke keer die dame aan de telefoon af te snauwen dat we geen interesse hebben, is op den duur ook niet meer zo aardig.

    Alvast bedankt!
    Reputatie 1
    Badge
    Nou heeft in ieder geval al een ding bereikt en dat is 100% klantontevredenheid ik kan mij geen voorstelling maken dat er ook maar 1 echte klant (als ze die al hebben)tevreden met VDR is.

    En laat VDR zich nooit meer bemoeien met het MKB en telefonie dat is voor hun onbekend terrein

    waar ze zich op begeven en ze brengen enkel en alleen maar schade aan.

    Van morgen een telefoontje gehad van ACM.EU dat ze dit criminele bedrijf gaan aanpakken en naar

    ik hoop opdoeken verwacht nog een bericht van de OPTA die zijn er ook mee bezig.
    Reputatie 1
    Badge
  • 

    Bij mij heeft hij prima gewerkt binnen 2 dagen creditnota gekregen en de belofte dat er geen nieuwe nota's meer zouden verschijnen.

    Was wel sceptisch maar de oplichters zijn bij mij niet meer aktief.

    En wachten op antwoord is zinloos en tijd verspilling duurt gemiddeld 5 dagen en als het weekend er ook nog tussen zit kan je uit gaan van 10 dagen voor dat je een inhoudelijk antwoord krijgt.

    Je moet er boven op blijven zitten dagelijks een nieuwe mail sturen of een paar per dag constant olie op het vuur blijven gooien dan worden ze wel wakker.

    Mvgr Alb.
  • Reputatie 1
    Badge
    Ik begrijp al deze klachten niet meer ik heb hier een voorbeeld brief ge posts op 30-6 2015 die ik zelf ook gebruikt hebt en waarmee ik binnen 24 uur van de oplichters verlost was maar als iedereen zelf wat wil frobelen ga vooral je gang of gebruikt de voorbeeld brief voor een echt resultaat .

    Hier is hij nog een keer.

    Op 00-00-00 ontving ik van uw bedrijf een mail . Omdat u mij telefonisch heeft benaderd met als doel een nieuwe overeenkomst te sluiten met betrekking tot korting op gesprekskosten had u mij een contract moeten sturen waarmee ik eerst schriftelijk had moeten instemmen.
    Ik heb hier geen schriftelijke instemming voor gegeven. Er is dus geen geldige overeenkomst tot stand gekomen. Ik ben daarom ook niet gebonden aan een overeenkomst en weiger om die reden iets aan u te betalen.
    Omdat er geen geldige overeenkomst tot stand is gekomen en u wel bent overgegaan tot levering verzoek ik u verdere levering te staken. Omdat de geleverde dienst ongevraagd geleverd is, ben ik u hiervoor ook geen vergoeding verschuldigd.
    Meent u dat er wel sprake is van een rechtsgeldige overeenkomst? Dan verzoek ik u daarvan het bewijs aan mij toe te sturen.
    Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.
    Met vriendelijke groet.
    Reputatie 1
    Badge
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4603#M312

    De enige aanprijzing was voor de diensten van KPN of je moet bedoelen dat ik aangaf dat ik wel wilde helpen. Maar dat is weer een andere reden dan oneerlijkheid. Maar dan houden we het bij de informatie dat per 29-9 klanten eenzijdig automatisch zijn overgezet naar een twee -jarige overeenkomst door VDR en mensen dus daardoor automatisch contractvrij zijn en dus weer kunnen overstappen naar KPN.

     Je mag natuurlijk niet oneerlijk zijn tegenover VDR dat is een monopoly die alleen is voorgehouden aan VDR dat stelletje tillers uit Utrecht !!
    Ja ik kreeg nu vandaag mijn eerste aanmaning al. Maar ik ben benieuwd hoe snel de overzetting nu daadwerkelijk een feit is. Ik heb ook eerder op dit forum gelezen dat bij een Belvrijaltijd abonnement niet de kosten dubbel betaald hoeven te worden. Dus eerst afwachten of het deze week in orde komt en wat de rekening betreft zie ik dan wel weer verder. En ik ga wel kijken hoe ik hier verder nog iets mee kan inderdaad wat aangifte betreft.

    Reageer