Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32340 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1708 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6890#M423Ook wij hebben helaas te maken met voordeelregeling.nl  een van de oplichtingspraktijken van de heren / boevenduo

***** en ***** (***** te Antwerpen)  (met dank aan de KvK). Schimmige praktijken.

In ons geval probeert voordeelregeling.nl ons te overtuigen dat we een overeenkomst hebben voor 24 maanden, terwijl dit absoluut niet aan de orde is. Ze denken zelfs dat het sturen van een mailtje met een aanbieding van 2,5% extra korting bij een twee jarig contract bindend is als je hier niet binnen een maand op reageert...!!?? Dit is pure oplichting.

Nu blijkt dat deze heren ook eigenaar zijn van *****, die zit dus ook in het complot! ***** is dus van een stelletje oplichters!

Zoals hier al meer te lezen is staat voordeelregeling.nl gelijk aan oplichting ! misleiding en andere frauduleuze praktijken.

 trefw:  voordeelregeling oplichters
ervaringen voordeelregeling

 
  • , wat hebben jullie hier tegen gedaan? En zijn jullie er al vanaf?
  • Geachte Allen,

    Ook ik ben vorig jaar slachtoffer geworden maar laat me niet zomaar inpakken.

    Ze maken zich aan alle kanten schuldig, zelf het zwaar vervalsen van bandopnames.
    Hier heb ik bewijs voor aan kunnen tonen. Zojuist vandaag een email ontvangen
    van hun 2e incassobureau al dat ze zich terug trekken van de zaak.
    Eerst trekt DAS Rechtsbijstand zich terug en nu Flanders incasso.

    Check mijn hele verhaal op de speciaal anagemaakte facebookpagina en leer er wat van.
    De eerste brief die ik heb gestuurd kun je misschien ook zelf gebruiken met wat juiste
    juridische benamingen.

    https://www.facebook.com/stopvoordeelregeling.nl/?ref=tn_tnmn

    Ik heb vernomen dat KPN zich nu ook eindelijk hierop gaat richten om hen aan te pakken.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Luuk,

    Nu er binnen KPN een afdeling in het leven is geroepen om aandacht aan deze klachten te besteden, hopen we meer zicht te krijgen in de zaken om gericht actie te kunnen ondernemen. Dit om uiteindelijk het aantal Slamming-gevallen te verminderen.
    Technische vraag, op welke wijze komt via "Voordeelregeling.nl" het gesprek tot stand? ik heb problemen met doormelding van een inbraakalarminstallatie met deze lijn.
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6803#M409

    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6800#M408

    Beste Luuk,

    Nu er binnen KPN een afdeling in het leven is geroepen om aandacht aan deze klachten te besteden, hopen we meer zicht te krijgen in de zaken om gericht actie te kunnen ondernemen. Dit om uiteindelijk het aantal Slamming-gevallen te verminderen.

     

    Deze werkt zeer zeker ook niet goed!!!

     

    Beste Luuk, dit signaal is niet bij mij bekend. Heeft u een klacht in behandeling bij deze afdeling?
    Reputatie 7
    Badge +11
    Basser schreef op 18 feb '16 om 16:38u

    Hoi Tim van de KPN,

    Onze vraag is of KPN ook schriftelijk te bereiken is voor dergelijke klachten. Dus rechtstreeks met een postadres en contactafdeling of via een speciaal email adres. (waar je dus ook bijlages mee kunt zenden.)

    Dan kan er ook zeer concreet en transparant worden gecommuniceerd.

    Persoonlijk vinden wij de contactgegevens op de kpn website vrij frustrerend werken en onpersoonlijk. In dit soort gevallen moet KPN makkelijk en persoonlijk te bereiken zijn.

    Graag zien we de gegevens tegemoet.

    Beste @Basser,

    De betreffende afdeling, de "Slammingdesk", is voor klanten niet rechtstreeks te bereiken. Dit om de afdeling zoveel mogelijk haar werk te laten doen zonder dat ze gestoord worden. De werkwijze is als volgt; de medewerker van de klantenservice van KPN helpt eerst de klant en kijkt samen of de order geannuleerd kan worden binnen de annuleringstermijn of hoe de andere provider de klacht heeft afgehandeld. Zie hier een voorbeeld waar de provider heeft meegewerkt aan de klacht. Vervolgens zijn we tot een oplossing gekomen zonder tussenkomst van de Slammingdesk.

    Als de annuleringstermijn is verlopen of er andere problemen zijn, kan de medewerker een "case" aanmaken voor de Slammingdesk. Een klachtbehandelaar van deze afdeling neemt persoonlijk contact op en geeft daarbij contactgegevens om bijvoorbeeld bijlagen op te sturen.
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1708 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6890#M423

    Ook wij hebben helaas te maken met voordeelregeling.nl  een van de oplichtingspraktijken van de heren / boevenduo

    ***** en ***** (***** te Antwerpen)  (met dank aan de KvK). Schimmige praktijken.

    In ons geval probeert voordeelregeling.nl ons te overtuigen dat we een overeenkomst hebben voor 24 maanden, terwijl dit absoluut niet aan de orde is. Ze denken zelfs dat het sturen van een mailtje met een aanbieding van 2,5% extra korting bij een twee jarig contract bindend is als je hier niet binnen een maand op reageert...!!?? Dit is pure oplichting.

    Nu blijkt dat deze heren ook eigenaar zijn van *****, die zit dus ook in het complot! ***** is dus van een stelletje oplichters!

    Zoals hier al meer te lezen is staat voordeelregeling.nl gelijk aan oplichting ! misleiding en andere frauduleuze praktijken.

     trefw:  voordeelregeling oplichters
    ervaringen voordeelregeling

     

    ***** is overigens de roepnaam van *****, ook de man achter belcentrale, afijn zie de 25 pagina's ellende in dit forum.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste volgers van dit topic,

    In de huisregels vragen wij u om geen privégegevens te posten op het forum. Daarnaast het verzoek om on-topic te blijven.
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/317 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/2245#M1Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl

    Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.

    Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.

    Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.

    Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl

    Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!

    Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?

    Mvg. Annette Liefting.

     Hallo, ook ik ben zojuist opgebeld door belvoordeel.nl. Direct noemde ik dat ik aangesloten ben bij hey belmenietregister maar dit ging over de kpn. En over mijn huidige contract. Ze konden ons korting geven als kleiner bedrijf. Ze beweerden dat ze dit werkje uit handen namen vd kpn die alleen voor grote bedrijven zoals de shell deze korting kon geven. Ik heb mijn emailadres opgegeven want dan kon ik het en mijn man goed nalezen en daarna een beslissing nemen. Meerdere malen verzekerde ze dat we geen nw. contract aan zouden gaan en alleen maar korting zouden ontvangen en een andere factuurhoofd. Ze raasde over me heen en zei dat zeeen band zou opzetten. Ik kreeg toen een man aan de lijn. Deze herhaalde de telefoonnrs, emailadres, naam waarop ik bevestigend antwoordde, maar over het gedeelte dat daarna kwam heb ik afwijzend gereageerd omdat ik het per mail wilde ontvangen om na te lezen. Toen werd hij heel drammerig. Ik heb letter

    ijk gezegd dat ik er niet mee accoord ging als ik niet de kans kreeg het op mijn gemak door te lezen. Daarna heb ik het gesprek beeindigd.

    ik boel me er erg vervelend onder, vooral nu ik al deze reacties heb gelezen. 

    Margreeth. 
    Goedemiddag,

    Is Belgarant ook een onderdeel van jullie, de werkwijze van deze organisatie is nogal agrassief. je krijgt niet de mogelijkheid om echte vragen te stellen waardan ook geen echt antwoord op krijgt.
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6964#M433

    p.s.: lijkt mij ook goed als de slammingdesk niet wacht tot margreeth contact legt maar proactief contact legt met haar en belvoordeel om dit direct en zo snel mogelijk op te lossen. Het komt namelijk niet zo vaak voor dat een slachtoffer zo vroeg in de procedure zich meldt. Op die manier kunnen de vervolgstappen van het slachtoffer en belvoordeel gemonitored worden.

    Disclaimer: 'slachtoffer' is een emotioneel omschrijvende term op persoonlijke titel en duidt niet noodzakelijker wijs op een misdrijf of overtreding.

     

    Daar hebben we te maken met de wet- en regelgeving. Wanneer een aansluiting door een andere provider wordt overgenomen mag de huidige provider geen contact op nemen met de klant om deze bijvoorbeeld proberen te behouden als haar klant.

    Van 
  •  begrijp ik dat er geen overeenkomst is afgesloten. Mocht u twijfels hebben of vragen, stel ze gerust! U kunt mij eventueel een privébericht sturen met uw gegevens zodat ik uw gegevens kan raadplegen.
  • https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7419#M450

    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1808, belgarant is ook voordeelregeling. De Kamer van Koophandel heeft op hetzelfde adres Voordeelregeling, Belgoedkoopnederland en Belgarant

     

    ja dat dacht ik al en als ik al de recensies lees zijn die niet al te best...
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/2262#M3Beste Annette Liefting,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u vragen heeft over deze situatie. Hopelijk kan ik u enige opheldering geven. Via KPN Wholesale zijn veel partners aangesloten. Voordeelregeling komt niet voor in deze lijst maar dat hoeft niets te zeggen. Daar ik niet werk voor KPN Wholesale kan ik dit niet bevestigen.

    Partners van KPN Wholesale mogen niet bellen uit naam van KPN. In feite zijn deze partners op zichzelf staande providers die enkel gebruik maken van de infrastructuur van KPN. Ook mogelijk is dat voordeelregeling een CPS aanbieder is. Aangezien er technisch niets wordt gewijzigd, lijkt mij dit het meest voor de hand liggende. Anders moet er namelijk technisch gezien wel een nieuwe order worden verwerkt.

    Ook heeft een medewerker van voordeelregeling zelf gereageerd op dit topic en geeft aan inderdaad een Wholesalepartner van KPN te zijn. Hoe deze aan uw gegevens komen is een goede vraag, via de KvK is een goede mogelijkheid. Uit ervaring kan ik u zelfs ook vertellen dat er soms puur vanuit de Gouden Gids verkoop gesprekken worden gevoerd. Smiley Erg vrolijk

     En nog steeds schermt Belgarant een partner van KPN te zijn en slechts de facturering overneemt . 
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7065#M441

    Beste Tim,

    Kun je toelichten wat je bedoelt met 'een herstelorder inleggen' in relatie tot 'kan/mag geen orders van andere providers annuleren'? 

     

    Natuurlijk 
  • !
    KPN kan/mag geen orders van andere providers aanpassen of annuleren. Wij kunnen alleen eigen orders invoeren. Een herstelorder is een order om de aansluiting weer terug te halen, vergelijkbaar met een nieuwe order voor een nieuwe klant.
  • Op 26 april 2016 benaderd door Belgarant. Technisch zou alles hetzelfde blijven, alleen 15% korting op ISDN abonnement. Wij hebben er twee.

    Helaas pas dit weekend op internet gaan zoeken en enorm geschrokken. Heb gisteren een e-mail gestuurd om de telefonisch order te annuleren, maar kreeg als antwoord dat het pas over 5 dagen in het systeem staat. Ook telefonisch en dan zeggen ze over 2 dagen terugbellen.

    Vandaag een aangetekende brief gestuurd. Ik hoop dat het lukt.

    Vanmorgen ook naar KPN 0800-0403 gebeld, maar daar weten ze van niets. Op mijnkpn staat nl. dat het contract per 21 april 2016 (dus 5 dagen vóór het telefoongesprek) is beëindigd.

    Op dit forum lees ik over een speciaal team bij KPN, maar hoe kan ik deze benaderen.

    Help!!
    Reputatie 7
    Badge +11
    Hallo @Luuk,

    Bij een geldig porteer verzoek, t.b.v. nummerbehoud, dient de andere provider altijd mee te werken om het telefoonnummer af te staan. Dit betekent dat een eventuele overeenkomst wordt opgezegd en een afkoopsom in rekening gebracht kan worden.
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1879 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/7825#M460

    Op 26 april 2016 benaderd door Belgarant. Technisch zou alles hetzelfde blijven, alleen 15% korting op ISDN abonnement. Wij hebben er twee.

    Helaas pas dit weekend op internet gaan zoeken en enorm geschrokken. Heb gisteren een e-mail gestuurd om de telefonisch order te annuleren, maar kreeg als antwoord dat het pas over 5 dagen in het systeem staat. Ook telefonisch en dan zeggen ze over 2 dagen terugbellen.

    Vandaag een aangetekende brief gestuurd. Ik hoop dat het lukt.

    Vanmorgen ook naar KPN 0800-0403 gebeld, maar daar weten ze van niets. Op mijnkpn staat nl. dat het contract per 21 april 2016 (dus 5 dagen vóór het telefoongesprek) is beëindigd.

    Op dit forum lees ik over een speciaal team bij KPN, maar hoe kan ik deze benaderen.

    Help!!

     

    Beste 
  • , aangezien uw order nog in de voorbereidende fase zit en u nog binnen annuleringstermijn bent, kunt u de order annuleren bij de provider. De provider is verplicht om u te helpen bij dit verzoek.
  • Reputatie 7
    Badge +11
    Beste volgers van dit topic,
    Fijn dat het een tijdje stil is in het land der slamming. Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar breng jullie graag op de hoogte dat er vanaf nu een informatie pagina te vinden is over slamming op kpn.com.

    Wat is Slamming?
    Slamming is het omzetten van een telefoonaansluiting naar een andere Telecomaanbieder (Telco), zonder dat u daar als eindgebruiker uitdrukkelijk voorafgaand toestemming voor hebt gegeven. In de praktijk betekent dit dat u met 1 of meerdere telefoonaansluiting(en) (analoog of digitaal) overgezet wordt naar een andere Telco, zonder dat u daarvoor toestemming hebt gegeven aan deze Telco.

    Ik ben geslamd, wat nu? Hoe kom ik terug bij KPN.
    Onderlinge afspraak, tussen de Telecomaanbieders (Telco’s), is dat u zich moet wenden tot de nieuwe Telco om daar een klacht in te dienen. De nieuwe Telco handelt uw klacht af en bepaalt of deze terecht is.

    De slammende Telecomaanbieder (Telco) werkt niet mee aan een annulering/herstelorder, wat nu? U wilt terug naar KPN
    U moet zich primair blijven wenden tot de nieuwe Telecomaanbieder (Telco).

    Discussies over de handelwijze van de slammende Telecomaanbieders (Telco's). Mogen ze dit zomaar? Waarom werkt KPN mee?
    Slammen mag niet en daar werkt KPN niet aan mee.
    Sinds 1 januari 2007 kunnen Telecomaanbiers (Telco’s) naast Carrier Pre Select (CPS) ook abonnementen van KPN overnemen. Bij overname gaat KPN er vanuit dat de overnemende aanbieder dit in goed overleg doet met de klant.
    De Autoriteit Consument en Markt (ACM) en het Ministerie van Economische Zaken volgen nauwlettend of deze zelfreguleringsafspraken tussen Telco’s worden nagekomen. Ook worden er regelmatig juridische procedures gevoerd tussen Telco’s waarin deze afspraken worden meegenomen.
    Ik denk dat KPN een groot aantal mensen een plezier kan doen, door dergelijke bedrijven naar de getekende overeenkomst te vragen. Wie vertrouwd een oplichter op zijn woord?
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste Steef,

    Uw signaal zet ik door in de organisatie, bedankt voor het meedenken. Echter hebben wij hier vermoedelijk geen invloed op. De ACM heeft bepaald dat een 'telefonische overeenkomst' rechtsgeldig is. De opname van het gesprek wordt ook wel 'voicelog' genoemd en is voldoende om de diensten over te nemen.
    In juli werd ik gebeld door Belvoordeel nederland met de vraag of ik over wou stappen naar hun.
    Op dat moment zat ik bij Tele2 en betaalde € 15,47 per maand voor vaste kosten telefonie.
    De meneer met een buitenlands accent bood mij 15 % korting op het maandelijkse bedrag bij Tele2.
    De dag ervoor hadden ze mij 30% aangeboden en dat zei ik tegen die meneer.
    Meteen daarop zei de meneer 40% bij ons en ik ging daarmee akkoord. Dit alles is ingesproken op een bandje.
    Ze hebben de lijn overgezet en ik kreeg zeer snel de rekening;
    Tot mijn verbazing stond er op de faktuur € 19,50 voor maandelijkse voor de vaste kosten.
    Dit noem ik oplichting.
    Ik heb ze een paar keer gebeld en word vreselijk behandeld door diezelfde meneer en hij gooide de telefoon neer. Hij wou het niet oplossen. ik moet betalen.
    Ik heb ze gezegd dat ik een creditfaktuur wil en dat weigeren ze.
    Ik ben klaar met Belvoordeel en ga overstappen naar een andere provider.
    Zijn er meer mensen die problemen hebben en benadeeld zijn door Belvoordeel?
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste marina k, welkom op het Zakelijk KPN Forum!
    We hebben een actief topic over dit onderwerp waar ervaringen worden besproken. Veel succes met deze situatie.
    Uw bericht verplaats ik naar dit topic zodat uw bericht meer bereik heeft.


    Topic is defect, verplaatst
    Beste Annette Liefting,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u vragen heeft over deze situatie. Hopelijk kan ik u enige opheldering geven. Via KPN Wholesale zijn https://www.kpn-wholesale.com/nl/over-kpn-wholesale/partners.aspx" target="_blank aangesloten. Voordeelregeling komt niet voor in deze lijst maar dat hoeft niets te zeggen. Daar ik niet werk voor KPN Wholesale kan ik dit niet bevestigen.

    Partners van KPN Wholesale mogen niet bellen uit naam van KPN. In feite zijn deze partners op zichzelf staande providers die enkel gebruik maken van de infrastructuur van KPN. Ook mogelijk is dat voordeelregeling een http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/12439" target="_blank is. Aangezien er technisch niets wordt gewijzigd, lijkt mij dit het meest voor de hand liggende. Anders moet er namelijk technisch gezien wel een nieuwe order worden verwerkt.

    Ook heeft een medewerker van voordeelregeling zelf gereageerd op dit topic en geeft aan inderdaad een Wholesalepartner van KPN te zijn. Hoe deze aan uw gegevens komen is een goede vraag, via de KvK is een goede mogelijkheid. Uit ervaring kan ik u zelfs ook vertellen dat er soms puur vanuit de Gouden Gids verkoop gesprekken worden gevoerd. :D

    Reputatie 7
    Badge +11
    Ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen. Dit begint mijn gezondheid te beschadigen. Ik kan echt niet slapen!!! Kan iemand mij graag adviseren?Beste Traysi, uw bericht schokt mij enorm. :S
    Wat mij nog meer stoort is het feit dat ik u niet kan adviseren vanuit KPN. In dit topic leest u meer ervaringen, hopelijk helpen berichten van anderen u in dit proces.
    Ik was ook gebeld door Voordeelrekening.nl. Ik had een hele lieve, vlote, aardige heer aan de telefoon die legde alles uit dat zijn bedrijf wilde starters helpen om de kosten omlaag te houden. Ik legde uit dat ik enoorm blij was met KPN en dat ik zouden nooit weg gaan want ik heb altijd gebeld met KPN sinds ik kwam naar Nederland en ik was heel blij met KPN's service. Hij was heel blij om mijn te informeren dat hij was van KPN dus ik hoeft niet over te stappen. Ik kreeg het zelfde service maar mijn rekening zou van Voordeelreking.nl komen en niet meer van KPN. Ik was zo stom om dit te geloven. Hij verzekerde mij ook dat ik kon binnen een maand opzeggen. Dus, 2 jaar later wilde ik overstappen naar een "all in one" pakket en surprise surprise - ik leer dat ik vast zit voor 2 jaar. Voordeelregeling had mijn voorwaarden veranderd en alhoewel zij zeggen hier in deze Forum dat zij werken niet met lange termijn contracten, zij hebben mij verteld dat ik zit vast voor 2 jaar. Zij claimen dat zij hebben een email aan mij gestuurd. Ik heb geen email ontvangen met deze nieuwe voorwaarden! Dan stuurde ze mij, binnen 5 minuten naar mijn telefoongesprek, een email met een rekening voor over EUR 300 zonder toelichting hoe zij komenn op dit bedrag. Ik zei dat ik wilde niet betalen want ik vond het onterecht en als het nodig was dan zou ik blijven bij hun en bij mijn nieuwe leverancier maar dat mocht niet van hun. Ik moet die EUR 300+ rekening betalen. Na een paar verschrikkelijke gesprekken en zo veel slaapeloze nachten, de begrijgingen stopte. Nu - bijna een jaar later - krijg ik een email van een incasso bureau voor EUR 500+ en moet ik voor 7 feb betalen. Een brief is in de post zeggen ze. Ik heb geen brief ontvangen. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen. Dit begint mijn gezondheid te beschadigen. Ik kan echt niet slapen!!! Kan iemand mij graag adviseren?

    Reageer