Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32336 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Helaas blijven bij ons nu de herinneringen komen.

We zijn inmiddels wel weg bij voordeelregeling, maar ze wijzen het verzoek om een creditnota betreffende de openstaande facturen herhaaldelijk af.

Ze geven aan dat we via hen gebeld hebben dus kosten hebben gemaakt...dat het onrechtmatig en ongewenst is gebeurd wordt negeerd.

Ook wordt beweerd dat ik elders geen kosten heb hoeven te betalen, terwijl de kosten voor het Belvrijaltijd abonnement gewoon doorloopt bij KPN.

Nu de dreigingen van deurwaarders komen begin ik dit steeds onaangenamer te vinden , maar ik vind dat dit een kwestie tussen KPN en Voordeelregeling is....

Het lijkt me dat de persoon van Voordeelregeling die hier eerder reageerde nu wel terug moet zijn van vakantie....

Het zou fijn zijn als er via dit forum net als eerder gebeurd een oplossing aangereikt zou worden , maar ik ben bang dat we nog lang kunnen wachten en de herinneringen blijven komen....
Beste Tim 

Ook wij zijn opgelicht door voordeelregeling.nl wij zijn door hun gebeld als zijnde KPN partner. Wij hebben duidelijke aangegeven dat we geen telefonisch overeenkomsten sluiten en hebben een belvrij abbonement bij KPN.

Wij krijgen nu wel rekeningen en aanmaningen van de oplichters van voordeelregeling.nl Ze willen de rekeningen pas stopzetten als ik hun een KPN factuur stuur waarop staat dat wij een belvrij abbonement hebben.

Hoe kom ik van die oplichters af?
Gisteren is de KPN-faxlijn van ons notariskantoor afgesloten voor uitgaand verkeer. Daar kwamen we vandaag na een bezoek van onze technische man achter, die we hebben opgetrommeld. Het blijkt dat Voordeelregeling erachter zat.

Voordeelregeling claimt dat zij in mei 2015 een mondelinge overeenkomst hebben gesloten na een telefoongesprek met onze receptioniste. Hetgeen door ons wordt ontkend. Ze hebben daarna diverse facturen gemaild maar die heb ik in de ongewenste mail-box geparkeerd. Ik had in juni gebeld met het bewijs vh tel-gesprek maar dat mochten ze vanwege juridische redenen niet geven. Wie stelt bewijst, geldt in de juridische wereld maar kennelijk niet bij de Voordeelregeling.

Vandaag weer gebeld. Nu kan opeens het gesprek wel worden afgeluisterd, althans overmorgen nadat het gesprek is 'opgevraagd'.

KPN is op de hoogte vd aggressieve verkooptechnieken en geclaimde mondelinge overeenkomsten. Dit zorgt voor veel overlast . Ze sluiten gewoon de lijn af als je hun spookfacturen niet betaald. Waarom stelt de KPN niet als eis aan de whole sale partner dat ze alleen schriftelijke (of per mail bevestigde) overeenkomsten met de klanten mogen aangaan?

KPN, draai aub zsm het overzetten van de facturering van onze faxlijn terug op KPN. Mijn gegevens ben graag bereid te verstrekken in een persoonlijke mail.

JL 
Het is spannend met VDR. Ongeveer 5 keer gebeld met ze afgelopen maanden. Twee keer nadat onze fax door VDR was afgesloten. Medewerkers zijn bijzonder goed geinstrueerd want ze vertellen allemaal dat de bandopname van de mondelinge overeenkomst niet naar ons opgestuurd kan worden.Toen ik ik een keer zei dat ik de opname had, meldde ze geschrokken dat het onmogelijk is

En als je de bandopname wilt afluisteren per telefoon dan moet de bandopname eerst opgevraagd worden. Het opvragen wordt daar intern gedaan en dan moet jezelf dagen later opnieuw opbellen om af te luisteren. En als je dat doet dan blijkt het gesprek toch niet te zijn opgevraagd.Tot twee keer toe.

Op een gegeven moment is het me wel gelukt om de opname af te luisteren per telefoon, en dat gesprek heb ik opgenomen. Maar nu komt het, VDR heeft de bandopname die ik beluisterde bewerkt, volgens een deskundige met 99% zekerheid.

Heb nl de bandopname van het telefoongesprek naar een audio-expert gemaild en die schreef in zijn rapport:

5.55 – at this time there is a very loud click and the background ambience falls silent very briefly. This type of click and silence is indicative that audio has been cut ...

After this click, the ambient noise profile of the recording changes suggesting that the time or place of recording is not the same throughout the file.

 ...

I have found are very obvious signs that editing may have been applied to this file.
Als uitgaand telefoonverkeer wordt afgesloten en deadlines moeten worden gehaald is er geen keuze. Wel is onder uitdrukkelijk protest betaald. Ik heb tijdens telefonisch contact laten weten dat ik geen nota's zou betalen, waarop prompt mijn telefoonlijnen werden geblokkeerd. 

De opzegging wegens dwaling werd ook met terugwerkende kracht gedaan. VDR heeft op geen enkele wijze hierop gereageerd.

OPTA en NMA zijn nu ACM de klacht tegen VDR is met KPN besproken en zal door mij eveneens wordt ingediend.   
Goedenavond,

Helaas zijn ook wij getroffen door deze oplichters. Het verhaal is exact hetzelfde als hier eerder is beschreven. Na veelvuldig nee te hebben gezegd en te zeggen dat diegene die de telefoon heeft opgenomen niet de beslissing maakt over deze zaken, hebben we toch ingegeven om informatie te laten toesturen per mail. Maand later, jullie kunnen het raden, een factuur.

Bij het bellen met voordeelregeling.nl hadden we een erg onplezierig gesprek gehad met verscheidene medewerkers. Zelfs een keer meegemaakt dat ze me "in de wacht zetten" en vervolgens ophangen op het moment dat het te lastig voor hun werd. Ik heb na herhaaldelijk verzoek zogenaamd de "hele" bandopname mogen horen van 39 sec. Ik heb aangegeven dat het gesprek langer is geweest dan 39 sec en op het moment dat ik zeg dat ik graag de hele bandopname wil horen, doet de medewerker van voordeelregeling.nl erg vervelend en bleef beweren dat dit het hele gesprek was. 

Mijn acties tot nu toe:

-Ik heb een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl ticketnr:546385, hierin heb ik bekend gemaakt dat er geen overeenkomst is afgesloten en dus niets ga betalen. Zij moeten dit maar oppakken met KPN.

-Met KPN heb ik de regeling terug laten zetten, zodat wij direct aan KPN betalen.

Vervolg stappen:

- Melding maken bij de OPTA en ACM volgens eerder op deze site aangegeven adres. Mijn dank voor het uitzoeken.

- Juridische stappen als ons verzoek die we per email naar voordeelregeling.nl hebben verstuurd (bevestiging dat we niet zullen hoeven te betalen) niet op de correcte manier word afgehandeld.

Ik wil graag afsluiten met het volgende@Kpn, we hopen ten zeerste dat jullie stoppen met zulke agressieve/malevide verkopers, dit kost ons veel tijd en geld. Het lijkt er niet op dat jullie je klanten steunen/beschermen. Iemand van jullie organisatie probeerde me zelfs nog iets aan te smeren op het moment dat ik af wilde van dit  probleem. Hoe bedoel je "bad timing"? 

Verder nog veel belangrijker, wij hebben heel erg sterk het gevoel dat ze onze persoonlijk informatie van jullie hebben verkregen. Jullie beweren dat dit niet wordt gedaan, graag zou ik nogmaals een bevestiging willen hebben voor onze zaak.

Aan alle anderen veel succes en sterkte met deze vervelende zaak.
Ik ga per 17 Oktober over naar KPN als alles goed gaat........

 En ik werd een uur geleden ook alweer gebeld door voordeelregeling.. Hoezo honds brutaal!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/317 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/2245#M1

Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl

Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.

Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.

Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.

Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl

Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!

Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?

Mvg. Annette Liefting.

 Ongeveer 8 maanden geleden een gesprek gehad met een zeer agressieve verkoper van 

Voordeelregeling.nl. Ik heb toen aangegeven geen contract te willen. Ik heb mondeling, noch schriftelijk iets toegezegd.

Vanaf die tijd hebben wij facturen van hen ontvangen. Zij hebben 2x aangegeven dat het ongedaan gemaakt zou worden en facturen gecrediteerd zouden worden. Vervolgens bleef ik weer facturen ontvangen met de dreiging dat de telefoonlijn afgesloten zou worden als er niet betaald zou worden.

Gisteren, dinsdag 13 oktober is onze telefoonlijn door KPN afgesloten. Tele2 probeert alles nu te herstellen. Ons bedrijf loopt hierdoor aanzienlijke schade op. Wij overwegen een juridische procedure te starten. Overigens vreemd dat KPN een lijn afsluit op verzoek van Voordeelregeling.nl terwijl er geen contract ligt of er een mondelinge toezegging is gedaan. Ik heb inmiddels contact met consumentenprogramma Kassa opgenomen om deze praktijken een halt toe te roepen.

Voordeelregeling blijft facturen sturen. 

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/317 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/2245#M1

Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl

Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.

Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.

Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.

Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl

Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!

Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?

Mvg. Annette Liefting.

 
Ook ik ben bennaderd door voordeelregeling en heb hen gevraagd informatie toe te sturen. Inmiddels is mijn contract bij KPN opgezegd ?!? en ben ik klant bij voordeelregeling volgens hen en is de 1ste factuur ook binnen. Zou meerdere keren teruggebeld worden, maar dat gebeurt niet. Op mails reageert men niet, krijg enkel een bevestiging dat er een ticket is aangemaakt. 

Sorry maar volgens mij betekent informatie aanvragen geen contract aangaan. En volgens mij ben ik ook de enige die mijn contract bij KPN moet kunnen opzeggen als ik dat al zou willen, want ben het ook zelf met hen aangegaan.

Snap sowieso niet dat ze contracten opzeggen, terwijl zij op hun website vermelden dat : u met uw zakelijk abonnement bij uw provider blijft. Dit is ook de reden dat ik informatie heb opgevraagd, omdat ik volgens hen via mijn huidige zakelijk abonnenment korting zou kunnen krijgen in een collectief.

IK WIL DAT HIER IETS AAN GEDAAN GAAT WORDEN!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/840 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4001#M250https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1057 Ik begrijp al deze klachten niet meer ik heb hier een voorbeeld brief ge posts op 30-6 2015 die ik zelf ook gebruikt hebt en waarmee ik binnen 24 uur van de oplichters verlost was maar als iedereen zelf wat wil frobelen ga vooral je gang of gebruikt de voorbeeld brief voor een echt resultaat .

Hier is hij nog een keer.

Op 00-00-00 ontving ik van uw bedrijf een mail . Omdat u mij telefonisch heeft benaderd met als doel een nieuwe overeenkomst te sluiten met betrekking tot korting op gesprekskosten had u mij een contract moeten sturen waarmee ik eerst schriftelijk had moeten instemmen.
Ik heb hier geen schriftelijke instemming voor gegeven. Er is dus geen geldige overeenkomst tot stand gekomen. Ik ben daarom ook niet gebonden aan een overeenkomst en weiger om die reden iets aan u te betalen.
Omdat er geen geldige overeenkomst tot stand is gekomen en u wel bent overgegaan tot levering verzoek ik u verdere levering te staken. Omdat de geleverde dienst ongevraagd geleverd is, ben ik u hiervoor ook geen vergoeding verschuldigd.
Meent u dat er wel sprake is van een rechtsgeldige overeenkomst? Dan verzoek ik u daarvan het bewijs aan mij toe te sturen.
Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.
Met vriendelijke groet.

 Dank voor deze brief! ga hem morgen direct posten! 
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/750 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/3596#M230Ik zou niet wachten en direct aangifte doen. Samen staan we sterk. 100% mee eens! Dit moet niet kunnen! KPN moet hier ook niet mee geassocieerd willen worden
Ondertussen heel veel problemen met voordeelregeling.nl

Na een opzegging van het abonnement omdat ik een belvrij zakelijk abonnement heb bij KPN hebben ze het gehele gebouw afgesloten omdat de laatste factuur van mij niet betaald is.

Het pand waar ik zit daar zit ik gehuurd en nu zijn naast mij ook de eigenaar gedupeert en loopt schade op.

volgens voordeelregeling.nl hebben ze het complete abonnement overgenomen, wat totaal niet zo is. Van de eigenaar moest ik de voice log opvragen maar deze weigeren ze.

Volgens mij zijn ze wel juridisch strafbaar volgens de wet, wij willen ons toch juridisch gaan verzetten wat er ontstaat daadwerkelijk schade. Inmiddels ook gemeld bij ACM en gaan toch ook aangifte doen bij de politie. Zij moeten gewoon met deze praktijken stoppen
weet iemand het adres van het kantoor van voordeelrgeling.nl??
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6732#M398https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1667 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6712#M397https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, wij hebben een vergelijkbare situatie als https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/704. Onze secretaresse is per e-mail benaderd met een verkoopmail over nieuwe telefoontoestellen waarin in een alinea verstopt stond dat de voorwaarden zijn gewijzigd. Dit betrof echter niet een wijziging van de voorwaarden, maar het omzetten van iets vrijblijvends naar een contract voor 2 jaar. Bovendien is zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven ons contract opgezegd bij Telfort en overgegaan naar VDR. Dit alles blijkt nu een paar maanden later, nu wij een andere telefooncentrale willen aanschaffen en ik het contract met Telfort wilde opzeggen (wat er dus niet blijkt te zijn). En "opzegging" bij VDR niet mogelijk blijkt tot 27-10-2017. Echt ongelofelijk, dat een bedrijf je zo als klant wil binnenhalen en wilt binden. Onze secretaresse is niet eens gemachtigd om abonnementen aan te gaan namens ons en daarnaast zou zij dit ook nooit doen als zij het idee had gehad dat ze dit aan zou gaan.

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, hoe lossen we dit op een nette manier op?

Beste https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1667,

Zou u mij even een bericht willen sturen met uw gegevens? 

Dan zorg ik ervoor dat u teruggebeld wordt en we een passende oplossing voor u vinden.

Een email met gegevens kan naar: reactie@voordeelregeling.nl

Ik verneem graag van u! 

  Pas hierbij op dat ze je niet alsnog vast leggen via een telefoongesprek. Zij zijn zeer frauduleus met het maken van een voice log. Ze verdraaien het gesprek alsof er een verbintenis wordt aangegaan.

Wees gewaarschuwd..
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6651#M396 https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6585#M392Tim,

Een speciale afdeling klinkt heel goed, maar heeft deze afhandeling ook de mogelijkheden om oplossend te handelen? Kan die afdeling een ongewenste overstap ongedaan maken als blijkt dat er zuiver sprake is van slamming (geen voice log, geen getekende overeenkomst, etc.).

Met andere woorden heeft de KPN (die afdeling) wettelijke mogelijkheden om een overeenkomst op te vragen bij de nieuwe aanbieder en heeft de KPN de wettelijke mogelijkheid om een herstelactie uit te voeren, ook al werkt de slammende partij niet mee?

Of heeft de afdeling meer een adviserende en/of bemiddelende rol?

 Beste Luuk,

De afdeling heeft zowel een adviserende rol als bemiddelende rol. De nieuwe provider is altijd verantwoordelijk voor het oplossen van de klacht. Indien de klant nog niet kenbaar is gemaakt bij de nieuwe provider, heeft deze geen kans gehad om de klacht op te lossen. In deze situaties kan een klacht nog niet direct in behandeling worden genomen. Vanuit de ACM zijn er namelijk duidelijke regels opgesteld waar ook wij (KPN) ons aan moeten houden.

KPN mag een order niet annuleren i.v.m. wet- en regelgeving. In alle gevallen dient de nieuwe provider actie te ondernemen. Zo is het porteringsproces vastgesteld door de ACM. KPN kan / mag bij een klacht, een bemiddelende rol aannemen.

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6612#M395Als je zoekt op internet vind je steeds meer ellende van Belgarant. Er zijn al talloze gevallen van slamming/ongewenste overstap, maar wat te denken van hun ongewenste, agressieve en brutale telefonische acquisitie?

Bekijk op wieheeftgebeld.nl maar eens de nummers 070-2060035 en 043-3040024.

Belgarant is net als Belcentrale één van de handelsnamen van zo'n fijne vage BV structuur. Belcentrale staat als partner op de website van KPN Wholesale. Hoe is het mogelijk, dat KPN Wholesale dit gedrag accepteert van een partner?

Wil KPN graag geïdentificeerd worden met de praktijken van Belgarant en Belcentrale? Spelen er soms andere belangen KPN?

 Er spelen geen andere belangen bij KPN. Wij hebben te maken en houden ons puur aan de wet- en regelgeving. Meer informatie op de website van ACM.

 ik vind dat kpn deze problematiek niet goed oppakt. Er wordt niet goed geluisterd door de medewerkers van de klantenservice, ze zijn meer gefocust op verkopen, verlengen van internet/mobiele diensten.

Vergeten dan vaak om adequaat te reageren.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6800#M408Beste Luuk,

Nu er binnen KPN een afdeling in het leven is geroepen om aandacht aan deze klachten te besteden, hopen we meer zicht te krijgen in de zaken om gericht actie te kunnen ondernemen. Dit om uiteindelijk het aantal Slamming-gevallen te verminderen.

 Deze werkt zeer zeker ook niet goed!!!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1648 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6814#M412https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1690 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6789#M403Geachte Allen,

Ook ik ben vorig jaar slachtoffer geworden maar laat me niet zomaar inpakken.

Ze maken zich aan alle kanten schuldig, zelf het zwaar vervalsen van bandopnames.
Hier heb ik bewijs voor aan kunnen tonen. Zojuist vandaag een email ontvangen
van hun 2e incassobureau al dat ze zich terug trekken van de zaak.
Eerst trekt DAS Rechtsbijstand zich terug en nu Flanders incasso.

Check mijn hele verhaal op de speciaal anagemaakte facebookpagina en leer er wat van.
De eerste brief die ik heb gestuurd kun je misschien ook zelf gebruiken met wat juiste
juridische benamingen.

https://www.facebook.com/stopvoordeelregeling.nl/?ref=tn_tnmn

Ik heb vernomen dat KPN zich nu ook eindelijk hierop gaat richten om hen aan te pakken.

 Kun je op die Facebookpagina ook niet noemen, dat Belcentrale BV hier achter zit en dat ook de handelsnaam Belgarant wordt gebruikt voor die malafide praktijken?

 Naar ons inzien zit de firma Lokker holding hier achter uit Goedereede. Makkelijk te bereiken via google.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6811#M410https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6803#M409https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6800#M408Beste Luuk,

Nu er binnen KPN een afdeling in het leven is geroepen om aandacht aan deze klachten te besteden, hopen we meer zicht te krijgen in de zaken om gericht actie te kunnen ondernemen. Dit om uiteindelijk het aantal Slamming-gevallen te verminderen.

 Deze werkt zeer zeker ook niet goed!!!

 Beste Luuk, dit signaal is niet bij mij bekend. Heeft u een klacht in behandeling bij deze afdeling?

 We hadden hier een klacht maar zij zeiden dat een andere afdeling binnen KPN dit al op zich hadden genomen, blijkt bij dieper navragen dus niet zo te zijn. Nu komen ze met het verhaal dat ze 20 dagen moeten wachten om het contract terug te halen. Dit is dan de omgekeerde wereld, het stimuleren van frauduluus gedrag. Slechte reclame.
Hoi Tim van de KPN,

Onze vraag is of KPN ook schriftelijk te bereiken is voor dergelijke klachten. Dus rechtstreeks met een postadres en contactafdeling of via een speciaal email adres. (waar je dus ook bijlages mee kunt zenden.)

Dan kan er ook zeer concreet en transparant worden gecommuniceerd.

Persoonlijk vinden wij de contactgegevens op de kpn website vrij frustrerend werken en onpersoonlijk. In dit soort gevallen moet KPN makkelijk en persoonlijk te bereiken zijn.

Graag zien we de gegevens tegemoet.
Wij hebben het in ieder geval ook gemeld bij het ministerie van economisch zaken, afdeling telecom.

Daarnaast wordt er een juridisch procedure voorbereid tegen deze handelswijze, wellicht later meer hierover.

Wellicht ook een tip voor andere gedupeerden om de klacht kenbaar te maken bij het ministerie.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1708 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6890#M423

Ook wij hebben helaas te maken met voordeelregeling.nl  een van de oplichtingspraktijken van de heren / boevenduo

***** en ***** (***** te Antwerpen)  (met dank aan de KvK). Schimmige praktijken.

In ons geval probeert voordeelregeling.nl ons te overtuigen dat we een overeenkomst hebben voor 24 maanden, terwijl dit absoluut niet aan de orde is. Ze denken zelfs dat het sturen van een mailtje met een aanbieding van 2,5% extra korting bij een twee jarig contract bindend is als je hier niet binnen een maand op reageert...!!?? Dit is pure oplichting.

Nu blijkt dat deze heren ook eigenaar zijn van *****, die zit dus ook in het complot! ***** is dus van een stelletje oplichters!

Zoals hier al meer te lezen is staat voordeelregeling.nl gelijk aan oplichting ! misleiding en andere frauduleuze praktijken.

 trefw:  voordeelregeling oplichters
ervaringen voordeelregeling

 

Het adres in Antwerpen is een postbus adres.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6887#M422https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1627 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6864#M419

Hoi Tim van de KPN,

Onze vraag is of KPN ook schriftelijk te bereiken is voor dergelijke klachten. Dus rechtstreeks met een postadres en contactafdeling of via een speciaal email adres. (waar je dus ook bijlages mee kunt zenden.)

Dan kan er ook zeer concreet en transparant worden gecommuniceerd.

Persoonlijk vinden wij de contactgegevens op de kpn website vrij frustrerend werken en onpersoonlijk. In dit soort gevallen moet KPN makkelijk en persoonlijk te bereiken zijn.

Graag zien we de gegevens tegemoet.

Beste https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/td-p/2245/page/25,

De betreffende afdeling, de "Slammingdesk", is voor klanten niet rechtstreeks te bereiken. Dit om de afdeling zoveel mogelijk haar werk te laten doen zonder dat ze gestoord worden. De werkwijze is als volgt; de medewerker van de klantenservice van KPN helpt eerst de klant en kijkt samen of de order geannuleerd kan worden binnen de annuleringstermijn of hoe de andere provider de klacht heeft afgehandeld. Zie https:///t5/Vast-bellen/Ongewenste-contractbeeindiging-en-ISDN-afrekening/m-p/6657#M238 een voorbeeld waar de provider heeft meegewerkt aan de klacht. Vervolgens zijn we tot een oplossing gekomen zonder tussenkomst van de Slammingdesk.

Als de annuleringstermijn is verlopen of er andere problemen zijn, kan de medewerker een "case" aanmaken voor de Slammingdesk. Een klachtbehandelaar van deze afdeling neemt persoonlijk contact op en geeft daarbij contactgegevens om bijvoorbeeld bijlagen op te sturen.

 Tim,

Dat ziet er heel goed uit echter is bij ons dan echt alles verkeerd gegaan. Medewerkers van KPN wisten echt niet waar we het over hadden en wisten ook niets van een aparte afdeling. Van de gesproken KPN medewerkers heb ik ook de naam en email gekregen voor eventueel wederhoor.

Ook heb ik te horen gekregen van een KPN medewerker dat er intern iets fout was gegaan en dat de terugzetting daardoor is geannuleerd. Dus KPN maakt de fout en de klant is de dupe.

Met KPN komen wij dus echt niet verder om dit probleem op te lossen, heel erg triest dat wij het uit handen hebben moeten geven.
Beetje vervelend maar klachten ook melden bij: ACM.nl en bureau@mkb.nl onder vermelding van slamming, ongewenste overstap telecom
Ook de Haagse politiek 2de kamer en verantwoordelijke ministeries,  worden op de hoogte gebracht van de praktijken van voordeelregeling.nl. De oproep aan de gedupeerde ondernemers is om officieel een klacht in te dienen bij bureau@mkb.nl. Zij zijn inmiddels ook op de hoogte en gaan in gesprek met de 2de kamer over de klachten die binnen komen en gaan zorg dragen voor een oplossing.
Reputatie 3
Badge +3
Dag Hans, 

Dat lijkt me in ieder geval geen goede manier van zakendoen. Ze mogen niet spreken uit naam van KPN en wanneer ze hebben aangegeven "meer informatie" te willen sturen, mogen ze natuurlijk niet een factuur sturen. 

Als afnemer heeft u een wettelijke opzegtermijn van 14 dagen. Lukt het u nog om op deze grond op te zeggen? Heeft u niet eerst een bevestiging van de "bestelling" gehad? 

Helaas kan ik niet zelf direct iets voor u betekenen en dient u dit verder op te pakken met voordeelregeling.nl

Ik hoop van harte dat de uitkomst positief is! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer