Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32339 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Badge
ik heb het opgepakt voor u. U krijgt hier spoedig een mail over.

Dat het misleidend is, vind ik zeer vervelend. Ik heb het daarom nageluisterd en ik hoor dat u enkel de CPS geactiveerd krijgt waar u een akkoord op gaf. We betreuren het dat u toch wilt opzeggen.

in uw geval heb ik het ook nageluisterd en ook hier is sprake van CPS en een akkoord.

U hoeft hier geen tijd meer aan te besteden, Voordeelregeling zorgt voor de juiste afhandeling. Het blijft jammer dat u er geen gebruik van wenst te maken.

Er is momenteel een beetje onduidelijkheid over Voordeelregeling. Ik zal daarom het een en ander tolichten. Wij kunnen namelijk of enkel de gesprekskosten factureren (CPS regeling, per direct opzegbaar) of zowel de abonnements- en gesprekskosten (per 3 maanden opzegbaar).

Voordeelregeling streeft naar een hoge klanttevredenheid. Wilt de klant liever weg, dan werken wij coulant mee in diverse situaties. Maar er is in alle situaties duidelijk sprake van een akkoord. Echter werken wij liever met tevreden klanten die de korting willen en niet met ontevreden klanten die toch liever weg willen.

Laten we ook niet vergeten waar Voordeelregeling voor staat. Namelijk het helpen van de MKB.
Badge
dat is inderdaag ook een mogelijkheid.

Mochten er verder nog onduidelijkheden zijn kan er gerust contact opgenomen worden met onze helpdesk.
Badge
uw situatie is opgepakt. Er is een mail naar u verstuurd.

Bedankt voor de medewerking en geduld. Fijn weekend gewenst!
Badge
er is nooit sprake geweest van een eenzijdige overeenkomst. Dit heb ik ook nageluisterd zojuist.

Echter zijn wij coulant als het gaat om ontevreden klanten. Daarom is er zojuist een mail gestuurd naar u. Ik hoop dat u zich kunt vinden in de oplossing. Wij betreuren het dat u toch geen gebruik wenst te maken van de CPS regeling.

Fijn weekend!
Badge
bedankt voor uw bericht. Er is u zojuist een mail gestuurd.

ook u bedankt voor het bericht. Vervelend om te lezen dat u ons uit de markt willt hebben, daar waar wij juist het MKB willen helpen. Ik heb het een en ander nageluisterd en ik hoor dat er wordt ingestemd met de CPS regeling. Deze heb ik het nu wel stop gezet voor u, dit is namelijk per direct op te zeggen. Jammer dat u hier geen gebruik van wenst te maken.

goed om te zien dat u mee denkt. Feedback is altijd welkom. Wij proberen zeker te leren van de situaties die hier aan bod zijn gekomen. Aan ontevreden klanten hebben we namelijk niets, wij zien liever tevreden klanten hiervoor in de plaats.

Voor iedereen die vragen heeft, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl.
Badge
bedankt voor je bericht.

Voor iedereen geldt het volgende: Voordeelregeling staat voor 100% klanttevredenheid, dus heeft u een klacht/vraag en komt u er niet uit met onze helpdesk, stuur dan gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl. Wij nemen graag contact op met de klanten die met vragen/problemen zitten.
Badge
ik heb naar uw ticket gekeken en het een en ander nagekeken. Er is een duidelijke akkoord hoorbaar op de CPS regeling, waarbij ook de gegevens zijn gecontroleerd. We betreuren het in dit geval dat u er toch vanaf wenst te zien. Ik heb dit daarom ook gestopt voor u en u krijgt hierover een bericht. Er is nooit sprake van een nadeelregeling, daar waar wij de korting garanderen. Echter werken wij uit coulance mee daar waar de klant toch niet tevreden is, zoals nu bij u. Mochten er toch vragen zijn mail dan gerust naar reactie@voordeelregeling.nl. Of wilt u toch in de toekomst deelnemen aan het collectief besparen ook dan bent u van harte welkom.
Badge
ik vind het jammer dat u mij beschuldigd van verzinsels. Ik zou graag willen zeggen dat wij voor heel Nederland de CPS regeling kunnen activeren, maar dat gaat helaas niet. Dit kan enkel met een voicelog of iets dergelijks. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Badge
wellicht dat u uw telefoonnummer(s) kunt doorgeven via reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik kijken of u niet meer gebeld kunt worden. Mocht iemand ''erin trappen'', dan is het dagelijks opzegbaar. Wij werken niet met lange contracten, het gaat voornamelijk om het besparen. Mits de klant het wilt natuurlijk.

Excuses voor enig ongemak.
Badge
ook voor u geldt dat u uw telefoonnummer(s) kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Badge
er is u nogmaals een mail gestuurd. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Badge
uiteraard kunnen wij hiernaar kijken.

heeft u al een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik het oppakken.
Badge
op elke mail wordt gereageerd. Echter kan het iets langer duren. Onze helpdesk probeert het altijd spoedig op te pakken. U kunt ons ook altijd telefonisch bereiken als u wilt.

U heeft helaas geen ticketnummer of iets dergelijks vermeld zodat ik het intern kan doorzetten. Wellicht dat u mij dit nog kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Badge
het is inmiddels opgepakt. U krijgt hier spoedig een mail over.

Bedankt voor uw geduld tot zover!
Badge
wellicht dat ik hier ook aan kan meehelpen. Kunt u mij uw klantnummer sturen via reactie@voordeelregeling.nl.

Als u geen gebruik wenst te maken van de CPS regeling en u heeft dit op de mail gezet kan ik u terugzetten, voor zover het nog niet is gedaan.

Alvast bedankt!
Badge
vervelend om uw bericht te lezen.

Wellicht dat ook u mij een e-mail kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Het lijkt mij denk ik niet nodig om in herhaling te treden over hoe onze werkwijze is, dit is namelijk meerdere malen beschreven hier. Maar Voordeelregeling neemt natuurlijk afstand van de beweringen die u doet. Echter pak ik graag uw situatie op, om hiervan te leren. Ik kijk daarom uit naar uw e-mail!
Badge
Voordeelregeling heeft niets om te verbergen, vandaar ook dat wij ondanks een overeenkomst, de klant niet lang binden aan ons. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en willen van ontevreden klanten daarom ook tevreden klanten maken.

Vervelend om uw beweringen te lezen. Mocht u er toch nog samen uit willen komen dan kan dat natuurlijk altijd via reactie@voordeelregeling.nl.

Bedankt voor uw tijd tot zover!
Badge
bedankt voor uw bericht. Ik zal er iemand naar laten kijken en u krijgt spoedig reactie!
Badge
Het is vervelend om alle berichten te lezen. Voordeelregeling streeft zoals vermeld naar 100% klanttevredenheid. Als er vragen zijn kan er gemaild worden naar reactie@voordeelregeling.nl. De punten die vermeld zijn in dit forum worden intern natuurlijk ook besproken, want het blijft vervelend om zulke berichten te lezen. Onze helpdesk staat altijd klaar voor iedereen. Daar waar wij juist de MKB-ers willen helpen.
Badge
u heeft zojuist een bericht ontvangen.

Excuses voor enige ongemak.
Badge
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1667 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/6712#M397https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, wij hebben een vergelijkbare situatie als https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/704. Onze secretaresse is per e-mail benaderd met een verkoopmail over nieuwe telefoontoestellen waarin in een alinea verstopt stond dat de voorwaarden zijn gewijzigd. Dit betrof echter niet een wijziging van de voorwaarden, maar het omzetten van iets vrijblijvends naar een contract voor 2 jaar. Bovendien is zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven ons contract opgezegd bij Telfort en overgegaan naar VDR. Dit alles blijkt nu een paar maanden later, nu wij een andere telefooncentrale willen aanschaffen en ik het contract met Telfort wilde opzeggen (wat er dus niet blijkt te zijn). En "opzegging" bij VDR niet mogelijk blijkt tot 27-10-2017. Echt ongelofelijk, dat een bedrijf je zo als klant wil binnenhalen en wilt binden. Onze secretaresse is niet eens gemachtigd om abonnementen aan te gaan namens ons en daarnaast zou zij dit ook nooit doen als zij het idee had gehad dat ze dit aan zou gaan.

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/452, hoe lossen we dit op een nette manier op?

Beste 
  • ,

    Zou u mij even een bericht willen sturen met uw gegevens? 

    Dan zorg ik ervoor dat u teruggebeld wordt en we een passende oplossing voor u vinden.

    Een email met gegevens kan naar: reactie@voordeelregeling.nl

    Ik verneem graag van u! 

     
  • Badge
    Geachte allen,

    Zoals eerder geschreven kunt u zich met klachten altijd wenden tot Voordeelregeling. 

    Uiteraard doen wij ons uiterste best om genoemde problemen met u op te lossen.

    Een email met gegevens kan naar: reactie@voordeelregeling.nl, u zult spoedig teruggebeld worden. 

    Met vriendelijke groet,

    Team Voordeelregeling
    Badge
    Helaas heb ik ook een factuur van deze discutabele partij ontvangen. Mijn partner heeft dit tuig aan de lijn gehad, die zich toch voostelde als KPN... Ga niet over tot betaling. Van KPN verwacht ik een andere houding dan "zoek het zelf maar uit met deze partij". KPN heeft zonder mij te informeren de persoonlijke gegevens verstrekt aan derden (naam, telefoonnummer en emailadres). In het kader van de wet beschermings persoonsgegevens had deze informatie niet zonder mijn toestemming kunnen worden overgedragen.

    Cees
    Badge
    Beste MVDO,

    Ik ben inmiddels wat verder. Een klacht is ingediend via Consuwijzer (ik geniet namelijk als ZZP-er over de wetsbescherming consumenten). Tevens heb ik een formeel antwoord naar deze club verzonden om de door hun bedachte overeenkomst te vernietigen. Nog geen tegenreactie ontvangenmaar ja...
    Ik weet niet of het mogelijk is om je persoonlijk te mailen want dan kun je van mijn een voorbeeld ontvangen.
    Cees
    Badge
    Beste MVDO,

    Een persoonlijk bericht is naar je verzonden :D

    Reageer