Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32339 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Klinkt een beetje als een bedrijf die klanten werft op een laakbare manier. Heb hun site even bekeken en zie dit:

Waar kan ik als MKBer op besparen?

Als MKB'er bent u welkom bij voordeelregeling om te besparen op uw zakelijke telefonie- en energierekening. Voordeelregeling probeert de midden- en kleinbedrijven meer te voorzien van collectieve kortingen.

Advies van Voordeelregeling
Voordeelregeling voorziet haar klanten van juist en eerlijk advies. Onze medewerkers worden getraind om vakkundig uw vragen te beantwoorden.

Gemak bij Voordeelregeling
Bij Voordeelregeling kiezen we het gemak voor de klant. Dit houdt in dat u zonder ook maar iets te hoeven doen, mee kunt doen met het collectief besparen. Technisch zal er niets veranderen in uw telefonie en energie situatie. Het gemak van de klant staat voorop!

Uit niks blijkt dat ze deals hebben met KPN/Tele2 of Eneco. Kan er op KPN.com ook niets over vinden. Dus denk dat ze de goede naam van de desbetreffende bedrijven onterecht gebruiken. Net zoals vroeger Pretium deed. 
Ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen. Dit begint mijn gezondheid te beschadigen. Ik kan echt niet slapen!!! Kan iemand mij graag adviseren?Beste Traysi, uw bericht schokt mij enorm. :S
Wat mij nog meer stoort is het feit dat ik u niet kan adviseren vanuit KPN. In dit topic leest u meer ervaringen, hopelijk helpen berichten van anderen u in dit proces.


Dank u Tim voor uw reactie. Ik begrijp dat u niet kan helpen.

En Skurpie - Heel erg bedankt. Ik had inderdaad meteen gereageerd op het incassobureau's email met een bezwaar maar ik zal dat nu officieel indienen met meer uitleg. Thanks so much for the tip. Dit heeft mij gehulpen.
Ook wij zaten vast aan een contract met Belvoordeel en toen we het op wilden zeggen werd er direct E 1249,00 van onze rekening afgeschreven. Omdat ons zakelijke telefoonnummer niet werd uitgeporteerd naar KPN - waar we inmiddels wel een contract mee aanggegaan waren - zaten we behoorlijk met de handen in het haar. We hebben nog zeven maanden maandelijks doorbetaald aan een contract dat zij claimden, maar dat niet bestond.
Gelukkig troffen wij bij DAS een jurist die verontwaardigd was over het verhaal, maar pas toen het werkelijk op de rol stond bij de Kantonrechter, betaalde Belvoordeel alle maanden terug èn werd het telefooonnummer terug gegeven. Bellen of mailen dus die Wiebe de Jong van DAS: 020 6518888, wu.de.jong@das.nl
Badge
Beste en ,

heeft contact opgenomen met mij om het verder op te lossen voor jullie.

Jullie zijn geen contract aangegaan met Voordeelregeling. Het ging om een CPS regeling welke geactiveerd kon worden binnen jullie huidige contract.

De gesprekken zijn nageluisterd en er is een duidelijke akkoord te horen.

Echter zoals jullie willen, heb ik het geannuleerd en hebben jullie hiervan een bevestiging gekregen per mail. De regeling is per dag opzegbaar, dus een contract zijn jullie nooit aangegaan.

Er is vanuit onze kant zojuist telefonisch contact geprobeerd te leggen, maar allebei de keren zonder succes.

Zoals ik ook al eerder in dit forum heb aangekaart, kunnen jullie altijd contact opnemen met reactie@voordeelregeling.nl, ik betreur het daarom ook dat het nu iets langer heeft geduurd omdat het via is binnen gekomen.

Mochten er verder nog vragen zijn, laat het weten via reactie@voordeelregeling.nl.

Wij zijn er op uit om alleen maar tevreden klanten te binden en hebben daarom ook niets aan ontevreden klanten.

Ik hoop dat iedereen zich kan vinden in de oplossing.
Badge
Beste,

Zoals aangegeven inderdaad is het hierbij beëindigd.

Ook voor bedankt voor je betrokkenheid hierin.

Voor verdere vragen kan er gemaild worden met reactie@voordeelregeling.nl.
Badge
Als u mij even een bericht stuurt met uw gegevens, zorg ik ervoor dat u wordt teruggebeld en dat alles naar wens van uw ouders gaat. Zoals boven vermeld, hebben wij niets aan boze klanten en zoeken we altijd de win-win situatie.

Als u mij even mailt op reactie@voordeelregeling.nl, dan zorg ik ervoor dat er een passende oplossing komt.

Alvast  bedankt.
Badge
ik heb u zojuist een mail gestuurd.

Bedankt voor uw bereidheid om ons de kans te geven het op te lossen.
Badge
Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl. Want als het geannuleerd is kunt u niet meer zijn afgesloten. Ik pak het graag op voor u.

Dit geldt overigens voor iedereen, als er een mail wordt gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl wordt het sneller opgepakt.

Alvast bedankt.
Badge
bedankt  voor uw uitgebreide bericht.

Zeer vervelend om te lezen. Ik zou graag uw actiepunt willen oppakken, echter heb ik niet uw klantgegevens.

Als u deze kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl heel graag! Dan zal ik mijn best doen voor u. We hebben er niets aan als klanten ontevreden zijn, ik zal het daarom niet alleen bij mooie woorden houden.

Ik zie graag uw email binnenkomen.
Badge
Bedankt voor u bericht. Fijn dat het is opgelost.

Mocht u toch aan willen geven wat er aan de hand was, kunt u dit nog steeds mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Bedankt voor uw geduld en medewerking.
Badge
ik heb nog steeds geen mail ontvangen op reactie@voordeelregeling.nl. Ik zou het heel graag voor u willen oppakken, maar zonder gegevens kan ik helaas niets doen.

Ik hoop dat u dit ook begrijpt. Wanneer u heeft betaald, zal het goed moet komen, maar ik wil het toch graag nakijken.

Alvast bedankt.
Badge
heeft inderdaad gelijk. U betaalt nergens anders dubbel. U betaalt maar aan 1 provider in Nederland de gesprekskosten.
Badge
Ik zag net uw mailtje langskomen via reactie@voordeelregeling.nl. Deze wordt momenteel opgepakt en u zult dan ook spoedig een reactie ontvangen. U verhaal is bekend en u hoeft inderdaad niet dubbel te betalen daar waar u een belvrij abonnement heeft bij de KPN.

Dat u ons niet kunt vinden op KVK vind ik frapant, want als uw Voordeelregeling zoekt daar, dan komt er daadwerkelijk wel een bedrijf naar voren.

We willen onszelf totaal niet zien als oplichters en daarom betreur ik het ook dat uw ons zo noemt.

Uw situatie wordt momenteel opgepakt en u zult per mail daarover een bericht ontvangen.

Alvast bedankt voor uw geduld.
Badge
bedankt voor uw mail. Wij proberen altijd onze processen te verbeteren, maar wij willen totaal niet op frauduleuze wijze klanten binden. Dit is ook waarom wij juist niet werken met lange termijn contracten zoals andere providers in de markt dat wel doen.

Wij zijn bezig met uw situatie, u zult hiervan dan ook spoedig een bevestiging ontvangen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Fijn weekend gewenst!



Bedankt voor uw bericht. Ik zag inderdaad uw mail van 26 en 27 mei. Deze was dan ook al inderdaad opgepakt. Ik zie dat alles ook is gecommuniceerd naar u. De CPS regeling is dan ook stopgezet en u zult spoedig terugkeren naar uw vorige situatie. Schrik niet als u een eindnota ontvangt, dit zijn uw laatste gesprekken van mei. Stuur dan even een mail, want dan zal dat de laatste zijn en die zult u dan gecrediteerd krijgen.

Bedankt voor uw geduld en medewerking. De grote stap richting Utrecht is voor u niet nodig, ik vertrouw erop dat het zo goed komt. Ook u een fijn weekend gewenst!

Voor een ieder, stuur gerust een mail naar reactie@voordeelregeling.nl voor vragen, tips en opmerkingen.
Badge
vervelend uw siutatie zo te lezen. Kunt u mij een bericht sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Wij bellen niet zomaar rond en zetten ook niet zomaar bedrijven naar ons eigen systeem. Ik zou het toch graag voor uw willen oppakken, want aan ontevreden klanten heeft Voordeelregeling niet zo veel. We streven naar 100% klanttevredenheid en naar een win-win situatie.

Ik vertrouw erop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.
Badge
Zojuist telefonisch contact gehad. We zijn samen tot een oplossing gekomen. Bedankt voor uw medewerking en tijd!
Badge
Bedankt voor uw uitgebreide bericht. Wij sturen altijd nog een bevestigingsemail voordat u daadwerkelijk de 1e factuur heeft ontvangen. Vervelend dat u uit het niets ineens een factuur ontvangt.

Graag zou ik het een en ander willen uitzoeken voor u. Wellicht dat u mij een email kunt sturen door te mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Dat u mij gelijk geeft dat het geen oplichting is waardeer ik, maar op een achterbakse manier klanten werven willen wij natuurlijk niet. Wij willen het liefst geen ontevreden klanten. Dus daarom kijk ik uit naar uw email met uw klantgegevens. Er is altijd ruimte voor verbetering bij Voordeelregeling. Alvast bedankt voor uw medewerking!
Badge
Voordeelregeling is een wholesalepartner van KPN zoals vele andere partijen dat zijn/kunnen zijn.

Het is ook niet zo, dat er enkel pas actie wordt ondernomen als op een forum iets wordt gereageerd. Voordeelregeling streeft naar hoge klanttevredenheid, onderdeel daarvan is de vrijheid die de klant wordt geboden door geen contracten af te sluiten. Voor een korting op de gesprekskosten is er een opzegtermijn van een maand en als het gehele abonnement wordt afgenomen bij Voordeelregeling geldt er een opzegtermijn van 3 maanden.

Voor de rest begrijp ik enigszins dat er openlijk wordt gediscussieerd, maar ik heb toch liever dat mensen met problemen zich melden via reactie@voordeelregeling.nl zodat wij toch onszelf ook kunnen verbeteren. Er is altijd ruimte voor verbetering, ook voor Voordeelregeling.
Badge
ik ben het een en ander nagegaan en u heeft inderdaad mails toegestuurd gekregen zojuist.

ook uw situatie is opgepakt. Excuses voor het ongemak.

is dit misschien een eindnota? U bent namelijk niet opnieuw aangesloten.
Badge
goed om te horen dat uw oude situatie is hersteld.

Mochten er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag.
Badge
er is u zojuist een mail toegestuurd. Bedankt voor uw bericht.
Badge
wij handelen niet in opdracht van de KPN. Vreemd dat dit naar u gecommuniceerd is. Wij zijn enkel een Wholesalepartner van de KPN.

De CPS regeling is per direct op te zeggen. Kunt u mij een mail sturen met uw gegevens, dan kan ik hier verder naar kijken. U kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Badge
het ging inderdaad om een slotnota. Deze is gecrediteerd voor u. Er waren nog enkele gesprekken in de maand mei gevoerd. Bedankt voor uw medewerking.
Badge
er is u zojuist een mail gestuurd.

Bedankt voor uw bericht. Mocht u vragen hebben, kunt u gerust contact opnemen met onze helpdesk.
Badge
kunt u mij even een mail sturen met uw gegevens, dan kan ik het een en ander nagaan voor u. Doe dit maar naar reactie@voordeelregeling.nl

Alvast bedankt.

Reageer