Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32343 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Goedenavond, ik ben vanmiddag benaderd door voordeelregeling.nl

Zij belde omdat ik abonnee ben bij KPN, Telfort of Tele2. Mijn reactie was of ze mij kon vertellen bij welke provider ik dan zat, nee dat kon ze helaas niet vertellen. Ook wist ze niet of ik uberhaupt wel bij één van de providers geabonneerd was.

Toen begon ik maar over het belmenietregister, nee daar hadden ze niets mee te maken want ik was toch klant bij KPN?! Ik zei nee want dat kan je niet weten. Toen kwam er een vaag verhaal over dat de adressen bij de KPN vandaan kwamen en omdat het zakelijk is, zij niets met het belmenietregister te maken hadden.

Nog maar een moeilijke vraag gesteld over het RVV en de slecht Nederlands sprekende (was een Engelse) dame koos eieren voor haar geld en gooide de hoorn er maar op. In dit gesprek deed de dame alsof zij via/van de KPN bij mij terecht was gekomen.

Vervolgens het hoofdkantoor maar eens gebeld in Utrecht van voordeelregeling.nl

Ja wij zijn partners van de KPN en wij mogen bellen met hun naam hoor maar wij bellen uit onze eigen naam, het belmenietregister was helemaal niet nodig want ja, zakelijk bellen mag. Ik zei en wat te doen met ZZPers, eenmanszaken en VOF's , daar kon ze geen duidelijk antwoord op geven. De adressen komen bij de KvK vandaan (iets anders dan de andere dame zei) en als ik niet gebeld wilde worden moest ik mij daar maar uitschrijven!

Wat heeft voordeelregeling met de KPN te maken en mogen zij jullie naam in het verkoopgesprek gebruiken?

Mvg. Annette Liefting.

294 reacties

Badge
ik heb naar uw ticket gekeken en het een en ander nagekeken. Er is een duidelijke akkoord hoorbaar op de CPS regeling, waarbij ook de gegevens zijn gecontroleerd. We betreuren het in dit geval dat u er toch vanaf wenst te zien. Ik heb dit daarom ook gestopt voor u en u krijgt hierover een bericht. Er is nooit sprake van een nadeelregeling, daar waar wij de korting garanderen. Echter werken wij uit coulance mee daar waar de klant toch niet tevreden is, zoals nu bij u. Mochten er toch vragen zijn mail dan gerust naar reactie@voordeelregeling.nl. Of wilt u toch in de toekomst deelnemen aan het collectief besparen ook dan bent u van harte welkom.
Geachte heer,

Ik heb uw credit nota's ontvangen, en zal onze jurist hiervan op de hoogte brengen.

Dat u een akkoord hoorbaar heeft op een CPS regeling verzint u letterlijk uit uw duim ! echter begrijp ik dat u toch maar eieren voor uw geld kiest heel verstandig !

MVG
Badge
ik vind het jammer dat u mij beschuldigd van verzinsels. Ik zou graag willen zeggen dat wij voor heel Nederland de CPS regeling kunnen activeren, maar dat gaat helaas niet. Dit kan enkel met een voicelog of iets dergelijks. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Wat een dikke bull**bleep**, jullie bellen
letterlijk eens in de maand, terwijl wij al meerdere malen
aangeven dat wij er niet aan meedoen. Telkens
weer vragen waarom.
Jullie proberen elke keer
en hopen dat men een
keer erin trapt en kassa!!
Het is net als mkb veilingen, bedrijven die via telefoon men aan contracten verbind. Tip aan mensen, mocht je zulke aanbiedingen/ telefoontjes krijgen, nooit antwoorden met "ja". Ze kunnen die "ja" gebruiken voor "neppe bevestigingen". Klote mensen zijn dit en nog durven reageren hier ook. Top hoor!!
Badge
wellicht dat u uw telefoonnummer(s) kunt doorgeven via reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik kijken of u niet meer gebeld kunt worden. Mocht iemand ''erin trappen'', dan is het dagelijks opzegbaar. Wij werken niet met lange contracten, het gaat voornamelijk om het besparen. Mits de klant het wilt natuurlijk.

Excuses voor enig ongemak.
Wij worden ook al maandenlang meerdere keren per week gebeld door Voordeelregeling.

Maakt niet uit of we gelijk ophangen, niet opnemen, niet reageren of wat dan ook, ze blijven bellen. Zeer irritant.
Badge
ook voor u geldt dat u uw telefoonnummer(s) kunt sturen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Ja hoor en dan wekelijks ons bellen, nee bedankt. We hangen wel gewoon op of schelden de beller uit
Een credit nota ???

Die is mij ook toegezegd op pagina 5 denk ik van dit forum, het enige dat ik ontvang is een ticket, dat mijn klacht in behandeing is, VDR kom je afspraken na en crediteer de factuur en verbreek alle zogenaamde verbintenissen die wij volgens u zouden hebben met elkaar. Ik heb tot op heden nog nooit een bevestiging gehad dit hele verhaal nu eens is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Rene
dikke oplichterij is het. Neem nooit maar ook dan nooit aanbiedingen aan telefonisch. Deze lui maken er misbruik van!! Als je tijdens het telefoongesprek hun onderbreekt tijdens hun spreekbeurt, dan raken ze heel snel geïrriteerd. Het zijn allemaal signalen van oplichterij.
Wij zijn in april benaderd door VDR en ze belde namens KPN, aangezien we geen telefonische contracten aangaan of dergelijke, krijgen we toch een factuur een maand later in de brievenbus, na een telefoongesprek met dit bedrijf (wat helemaal geen onderdeel is van KPN ) gaven ze aan dat we een contract hadden en dan wel op onze gesprekskosten, nou heel raar want we hebben nl. een contract waar dit bedrijf helemaal geen weet van heeft en geven korting op iets waar ze helemaal geen korting op kunnen geven. Naar mijn inzicht zijn dit een oplichters en begrijp ik niet dat KPN hier aan meewerkt zonder het met haar klant te overleggen en of gegevens zomaar vrij geeft zonder geldig getekend document. Ben niet van plan hier ook maar een cent aan te betalen ik betaal mijn telefoon rekening en daar is niks op veranderd dus!!!!!! Is dit voor mij des te rede duidelijk dat dit geen zuivere koffie is.

Mvg
Badge
er is u nogmaals een mail gestuurd. Bedankt voor uw geduld tot zover.
Reputatie 7
Badge +11
Beste ,

Ik begrijp dat u ongewild een contract heeft gekregen bij Voordeelregeling. Dat is uiteraard geen goede zaak. Voor KPN is het lastig om u hierbij te helpen. Hopelijk kan een medewerker van naar uw situatie kijken. Als het gaat om een CPS regeling dan zou deze zonder problemen opgezegd kunnen worden.
Badge
uiteraard kunnen wij hiernaar kijken.

heeft u al een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl, dan kan ik het oppakken.
Aleen hier al om is een reden waarom veel mensen overschakelen naar UPC/Ziggo. :)

Naar mijn weten is dat UPC (nu Ziggo) helemaal niet meedoet aan dit soort 3rd party voodeel bedrijfjes.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Remy,

Bij UPC/Ziggo is het inderdaad helemaal niet mogelijk om gebruik te maken van Carrier Pre Select.

Het zou normaal een voordeel moeten zijn dat bij KPN deze mogelijkheid wel aanwezig is!
Merkwaardig dat er via de email niet wordt gereageerd maar alleen als je het escaleert, dan wordt het opgepakt.

Wij hebben onlangs twee facturen gekregen terwijl er een Zakelijk BelVrij abonnement loopt bij KPN. Er worden dus niet eens gesprekskosten in rekening gebracht. Zoals u eerder heeft gereageerd op een ander bericht hoeft er inderdaad niet dubbel te worden betaalt daar waar wij een belvrij abonnement hebben bij de KPN. Graag zie ik daarom dat de laatste twee facturen gecrediteerd worden en opnieuw een bevestiging van de beëindiging van de overeenkomst.

Het is jammer dat uw bedrijf op frauduleuze wijze overeenkomsten worden afgesloten.

Ik hoor graag zsm van u.
Badge
op elke mail wordt gereageerd. Echter kan het iets langer duren. Onze helpdesk probeert het altijd spoedig op te pakken. U kunt ons ook altijd telefonisch bereiken als u wilt.

U heeft helaas geen ticketnummer of iets dergelijks vermeld zodat ik het intern kan doorzetten. Wellicht dat u mij dit nog kunt mailen naar reactie@voordeelregeling.nl.

Alvast bedankt!
Ik heb u net weer een email gestuurd: zie ticketnummer: #969489
Badge
het is inmiddels opgepakt. U krijgt hier spoedig een mail over.

Bedankt voor uw geduld tot zover!
Hier zijn wij eind april door voordeelregeling benaderd. In de veronderstelling dat we informatie zouden ontvangen, waren wij verrast dat we een e-mail van voordeelregeling ontvingen waarin beschreven stond dat wij klant bij hen waren geworden.

Vrijwel direct telefonisch contact met voordeelregeling opgenomen om aan te geven dat dit niet de bedoeling was. De medewerker van voordeelregeling gaf aan dat we het maar op de e-mail moesten zetten. Wij hebben hierna een e-mail verstuurd naar administratie@voordeelregeling.nl en support@voordeelregeling.nl met de mededeling dat wij geen gebruik willen maken van hun diensten.

De tickets werden pas door voordeelregeling beantwoord op de dag dat ze onze gesprekskosten over hadden genomen van KPN. 

Wij zouden graag zien dat onze gesprekskosten weer gewoon door KPN gefactureerd worden.
Badge
wellicht dat ik hier ook aan kan meehelpen. Kunt u mij uw klantnummer sturen via reactie@voordeelregeling.nl.

Als u geen gebruik wenst te maken van de CPS regeling en u heeft dit op de mail gezet kan ik u terugzetten, voor zover het nog niet is gedaan.

Alvast bedankt!
Reeds lange tijd zijn wij bezig om (door op criminele wijze ) een z.g.n. contract te hebben aangegaan,

ook ongedaan te krijgen. 's-morgens om 08.15 wordt er gebeld (z.g.n KPN) om een leuke deal te maken. Wij hebben dit NIET aangenomen. Voordeelregeling stuurt toch een e-mail (na dit te hebben ontfutseld) met een deelname-felicitatie.  Er is nadien via het e-mail verkeer van Voordeelregeling en KPN FORUM (Hr. Tim) een annuleringsbevestiging naar ons gezonden. Op 18 mei j.l. komt deze bevesting binnen om 15.46. Citeer -U heeft zojuist aangegeven dat -bedr.naam- geen gebruik meer wilt maken van de "besparing"  Uw deelname aan het collectgief van VDR wordt geannuleerd. Hier zult U technisch niets van merken en U zult verder geen bericht meer van ons ontvangen. DIT IS DUIDELIJKE TAAL. 8 juni 2015 komt er doodleuk een factuur ad. € 3,46. 18 juni 2015 hebben wij een aangetekend schrijven met alle bescheiden van de fa. VDR verstuurd naar Utrecht. Geen enkele reactie. De reactie NU IS EEN AANMANING om de rekening te betalen. Wij hebben niet eens met een persoon van VDR geproken. Wij hebben het idee dat, als je belt ook moet betalen. Het eerste gesprek moet nog komen. Wij hebben middels KPN -Rotterdam- ook een waarschuwing gegeven om ons niet van "de lijn" te laten halen. Sowieso daar wij geen enkele toestemming of wat dan ook aan VDR hebben gegeven. Wilt U daar KPN op letten. Wij zullen VDR anders juridisch aansprakelijk stellen voor alle schade (onbetaalbaar tijdverlies van onze kant) door dit criminele gedrag van deze firma. 

Waarschuwt U ook Uw afd. recherche, al ik het zo mag zeggen. Wij zijn niet de enige die gedupeerd worden . Groeten mvdo.
Reputatie 1
Badge
Voordeelregeling is een louche bedrijfje die mensen probeerd op te lichten door te beweren dat je bent overgestapt zonder daarvoor ook maar enig bewijs te kunnen overleggen.

Ze zijn in de veronderstelling dat als je een telefoon gesprek met ze had hebt dat je dan ook bent overgestapt ongeacht met wie ze spreken ook al heeft die geen zeggenschap in het bedrijf klaar je bent overgestapt.

Ik heb bij de KPN een belvrij abonnement en volgens Voordeelregeling krijg ik dan van hun korting op de gespreks kosten die dus al niks kosten.

Zo dom bedrijfje is het nou,ze begrijpen geen Nederlands spreken het ook zeer slecht zijn brutaal en zeer onbeschoft kortom een zeer louche bedrijfje.

Ze dreigen ook met afsluiting nou ik wacht het af en dan maar eens goed gaan procederen en om een verbod vragen bij de OPTA voor dit louche bedrijfje.
Herkenbaar. Ik dacht ook van alles af te zijn krijg ik doodleuk een herinnering en een schrijven van incasso. Baba het gaat maar om € 2.64 maar het staat op een verkeerde naam ook nog eens. Hoe kom je hier in godsnaam van af. Veel verspilde energie en tijd. Volgens mij kun je beter over stappen naar andere provider .Ik word hier zo boos van.

Reageer