Klachten Voordeelregeling.nl

  • 2 April 2015
  • 294 reacties
  • 32338 keer bekeken


Toon eerste bericht

294 reacties

Reputatie 1
Badge
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4603#M312

De enige aanprijzing was voor de diensten van KPN of je moet bedoelen dat ik aangaf dat ik wel wilde helpen. Maar dat is weer een andere reden dan oneerlijkheid. Maar dan houden we het bij de informatie dat per 29-9 klanten eenzijdig automatisch zijn overgezet naar een twee -jarige overeenkomst door VDR en mensen dus daardoor automatisch contractvrij zijn en dus weer kunnen overstappen naar KPN.

 Je mag natuurlijk niet oneerlijk zijn tegenover VDR dat is een monopoly die alleen is voorgehouden aan VDR dat stelletje tillers uit Utrecht !!
De enige aanprijzing was voor de diensten van KPN of je moet bedoelen dat ik aangaf dat ik wel wilde helpen. Maar dat is weer een andere reden dan oneerlijkheid. Maar dan houden we het bij de informatie dat per 29-9 klanten eenzijdig automatisch zijn overgezet naar een twee -jarige overeenkomst door VDR en mensen dus daardoor automatisch contractvrij zijn en dus weer kunnen overstappen naar KPN.
Reputatie 1
Badge
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4595#M303

Het bericht van https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 is verwijderd.

  Waarom zijn de berichten van verwijderd ze kunnen nooit beledigend zijn geweest richting VDR want die hebben een bord voor hun kop ?
Reputatie 7
Badge +11
  •  Op dit forum staan wij geen reclame toe. In uw bericht staat een vorm van informatieverstrekking die dient ter aanprijzing van een bepaalde dienst of bepaald product.
  • Hoe was dat oneerlijk te noemen? Ik wijs mensen op een wijziging die ze zelf hebben doorgevoerd en wat een wettelijk gevolg heeft. Ik zie werkelijk niet in wat er oneerlijk aan zou zijn. Nadelig wellicht wel maar dat is slechts een gevolg....
    Reputatie 7
    Badge +11
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4596#M307

    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4595#M303

    Het bericht van https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 is verwijderd.

     
     

    Mooi dat iedereen om hulp vraagt en als dat geboden wordt, KPN het nota bene verwijderd. Chapeau

     

    Uiteraard mag u pro-actief andere gebruikers helpen. Uw aanbod op deze manier was oneerlijk tegenover 
  • .
  • https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/De-Lobby/Klachten-Voordeelregeling-nl/m-p/4595#M303

    Het bericht van https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1196 is verwijderd.

      Mooi dat iedereen om hulp vraagt en als dat geboden wordt, KPN het nota bene verwijderd. Chapeau
    Reputatie 7
    Badge +11
    Het bericht van
  •  is verwijderd.

     
  • Admin: Bericht verwijderd in verband met overtreding huisregels.
    Een medewerker van Voordeelregeling belde (onder naam van KPN) mijn moeder en preste haar zodanig dat ze uiteindelijk instemde om een e-mail met info te ontvangen. Vervolgens bleek meteen de telefoonlijn door hen te worden overgenomen en werden de gesprekskosten daarna via Voordeelregeling gefactureerd en de volledige abonnementskosten (Belvrij Altijd) nog fijn via KPN. Niets voordeel dus, want bij KPN waren gesprekskosten inbegrepen in het abonnement.

    Gelukkig had ik meteen dezelfde dag via e-mail geannuleerd, maar daarmee was het niet klaar. Nu, 2,5 maand later en vele e-mails verder, waarin ik steeds moest reageren op dreigingen met blokkade telefoonlijn, incassobureau etc. heb ik nu de oplossing gevonden:  Meld hen dat je een klacht indient bij Consuwijzer.

    https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/vaste-telefonie/slamming/zonder-toestemming-van-telefonieaanbieder-veranderd

    Ik heb dit gisteravond gedaan en krijg vandaag al een e-mail van Voordeelregeling met excuses, facturen zijn inmiddels gecrediteerd en alles lijkt geregeld. Het is ongelooflijk. DUS: MELDEN BIJ CONSUWIJZER en mogelijk ook bij Geschillencommissie Telecom.

    Ik begrijp overigens totaal niet dat KPN blijkbaar een relatie heeft met een dergelijk bedrijf.
    Beste KPN,

    ook wij zijn zogenaamd overgestapt naar voordeelregeling.nl.. Wij bleven echter zowel van hen als van jullie facturen ontvangen en hebben nooit een contract ondertekend. Hoe kunnen wij hier van af komen en onder behoud van ons nummer bij jullie terugkomen? Wij hebben de facturen van voordeelregeling.nl niet betaald en hen vandaag een aangetekende brief gestuurd met het verzoek om alle facturen per direct te stoppen.

    Kunnen jullie ons helpen dit terug te draaien?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Carolina Holzweissig
    Ik heb vandaag ook een klacht ingediend bij ACM. Ze hadden er vaker van gehoord dus als iedereen dat doet, kunnen we deze oplichters mss een halt toe roepen! Zij adviseerde ook een aangetekend schrijven omdat er op emails niet wordt gereageerd!

    Ze halen je binnen omdat ze bellen als zijnde KPN. Van KPN kreeg ik een boete van ong 700€ wegens contract breuk en toen bleek mij dus dat dit een malafide organisatie is...... Schande!

    Ik heb ook nog contact opgenomen vandaag met een schade bedrijf die de zelfde ervaring had met deze oplichters, bekend op dit forum.

    Ik ga dus weer een aangetekende brief schrijven en via mijn rechtsbijstand verzekering juridische stappen ondernemen. Ben beniewd...

    Dit geintje kost serieus veel geld en dit vind ik ook zo raar:

    Top 10 meest gebeld:

    nummer provider gesprekken tijd

    31676000114 06760-13 349 02:13:21 €

    68,40

     

    31676000115 06760-13 285 01:55:29 €

    56,19

    Als ik deze o6 nummers bel bestaan ze doodeenvoudig niet....
    Reputatie 1
    Badge
    Ik begrijp al deze klachten niet meer ik heb hier een voorbeeld brief ge posts op 30-6 2015 die ik zelf ook gebruikt hebt en waarmee ik binnen 24 uur van de oplichters verlost was maar als iedereen zelf wat wil frobelen ga vooral je gang of gebruikt de voorbeeld brief voor een echt resultaat .

    Hier is hij nog een keer.

    Op 00-00-00 ontving ik van uw bedrijf een mail . Omdat u mij telefonisch heeft benaderd met als doel een nieuwe overeenkomst te sluiten met betrekking tot korting op gesprekskosten had u mij een contract moeten sturen waarmee ik eerst schriftelijk had moeten instemmen.
    Ik heb hier geen schriftelijke instemming voor gegeven. Er is dus geen geldige overeenkomst tot stand gekomen. Ik ben daarom ook niet gebonden aan een overeenkomst en weiger om die reden iets aan u te betalen.
    Omdat er geen geldige overeenkomst tot stand is gekomen en u wel bent overgegaan tot levering verzoek ik u verdere levering te staken. Omdat de geleverde dienst ongevraagd geleverd is, ben ik u hiervoor ook geen vergoeding verschuldigd.
    Meent u dat er wel sprake is van een rechtsgeldige overeenkomst? Dan verzoek ik u daarvan het bewijs aan mij toe te sturen.
    Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief en verwacht geen verdere rekeningen van uw bedrijf meer te ontvangen.
    Met vriendelijke groet.
    Beste allemaal, ik kom na wat zoeken op deze site... ik heb nu twee keer onder druk van voordeelregeling.nl facturen betaald, terwijl ik meerdere malen heb aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten... maar mijn kinderen kunnen niet meer uitbellen. Dat vind ik igv nood erg kwalijk. Ik wil van deze organisatie af en een klacht indienen. Kan iemand me helpen en aangeven waar ik dat kan doen? vriendelijke groet, Adriaan
    Helaas blijven bij ons nu de herinneringen komen.

    We zijn inmiddels wel weg bij voordeelregeling, maar ze wijzen het verzoek om een creditnota betreffende de openstaande facturen herhaaldelijk af.

    Ze geven aan dat we via hen gebeld hebben dus kosten hebben gemaakt...dat het onrechtmatig en ongewenst is gebeurd wordt negeerd.

    Ook wordt beweerd dat ik elders geen kosten heb hoeven te betalen, terwijl de kosten voor het Belvrijaltijd abonnement gewoon doorloopt bij KPN.

    Nu de dreigingen van deurwaarders komen begin ik dit steeds onaangenamer te vinden , maar ik vind dat dit een kwestie tussen KPN en Voordeelregeling is....

    Het lijkt me dat de persoon van Voordeelregeling die hier eerder reageerde nu wel terug moet zijn van vakantie....

    Het zou fijn zijn als er via dit forum net als eerder gebeurd een oplossing aangereikt zou worden , maar ik ben bang dat we nog lang kunnen wachten en de herinneringen blijven komen....
    Goedenavond,

    Helaas zijn ook wij getroffen door deze oplichters. Het verhaal is exact hetzelfde als hier eerder is beschreven. Na veelvuldig nee te hebben gezegd en te zeggen dat diegene die de telefoon heeft opgenomen niet de beslissing maakt over deze zaken, hebben we toch ingegeven om informatie te laten toesturen per mail. Maand later, jullie kunnen het raden, een factuur.

    Bij het bellen met voordeelregeling.nl hadden we een erg onplezierig gesprek gehad met verscheidene medewerkers. Zelfs een keer meegemaakt dat ze me "in de wacht zetten" en vervolgens ophangen op het moment dat het te lastig voor hun werd. Ik heb na herhaaldelijk verzoek zogenaamd de "hele" bandopname mogen horen van 39 sec. Ik heb aangegeven dat het gesprek langer is geweest dan 39 sec en op het moment dat ik zeg dat ik graag de hele bandopname wil horen, doet de medewerker van voordeelregeling.nl erg vervelend en bleef beweren dat dit het hele gesprek was. 

    Mijn acties tot nu toe:

    -Ik heb een mail gestuurd naar reactie@voordeelregeling.nl ticketnr:546385, hierin heb ik bekend gemaakt dat er geen overeenkomst is afgesloten en dus niets ga betalen. Zij moeten dit maar oppakken met KPN.

    -Met KPN heb ik de regeling terug laten zetten, zodat wij direct aan KPN betalen.

    Vervolg stappen:

    - Melding maken bij de OPTA en ACM volgens eerder op deze site aangegeven adres. Mijn dank voor het uitzoeken.

    - Juridische stappen als ons verzoek die we per email naar voordeelregeling.nl hebben verstuurd (bevestiging dat we niet zullen hoeven te betalen) niet op de correcte manier word afgehandeld.

    Ik wil graag afsluiten met het volgende@Kpn, we hopen ten zeerste dat jullie stoppen met zulke agressieve/malevide verkopers, dit kost ons veel tijd en geld. Het lijkt er niet op dat jullie je klanten steunen/beschermen. Iemand van jullie organisatie probeerde me zelfs nog iets aan te smeren op het moment dat ik af wilde van dit  probleem. Hoe bedoel je "bad timing"? 

    Verder nog veel belangrijker, wij hebben heel erg sterk het gevoel dat ze onze persoonlijk informatie van jullie hebben verkregen. Jullie beweren dat dit niet wordt gedaan, graag zou ik nogmaals een bevestiging willen hebben voor onze zaak.

    Aan alle anderen veel succes en sterkte met deze vervelende zaak.
    Het is spannend met VDR. Ongeveer 5 keer gebeld met ze afgelopen maanden. Twee keer nadat onze fax door VDR was afgesloten. Medewerkers zijn bijzonder goed geinstrueerd want ze vertellen allemaal dat de bandopname van de mondelinge overeenkomst niet naar ons opgestuurd kan worden.Toen ik ik een keer zei dat ik de opname had, meldde ze geschrokken dat het onmogelijk is

    En als je de bandopname wilt afluisteren per telefoon dan moet de bandopname eerst opgevraagd worden. Het opvragen wordt daar intern gedaan en dan moet jezelf dagen later opnieuw opbellen om af te luisteren. En als je dat doet dan blijkt het gesprek toch niet te zijn opgevraagd.Tot twee keer toe.

    Op een gegeven moment is het me wel gelukt om de opname af te luisteren per telefoon, en dat gesprek heb ik opgenomen. Maar nu komt het, VDR heeft de bandopname die ik beluisterde bewerkt, volgens een deskundige met 99% zekerheid.

    Heb nl de bandopname van het telefoongesprek naar een audio-expert gemaild en die schreef in zijn rapport:

    5.55 – at this time there is a very loud click and the background ambience falls silent very briefly. This type of click and silence is indicative that audio has been cut ...

    After this click, the ambient noise profile of the recording changes suggesting that the time or place of recording is not the same throughout the file.

     ...

    I have found are very obvious signs that editing may have been applied to this file.
    Interessant, waar las je dat?
    Reputatie 1
    Badge
    Nou vdr, waar blijf je nu met je bijdehandte praat over dat je het MKB wil helpen? En 'ik kijk het even voor je na?' Het feit dat er door vdr niets meer weerlegd wordt spreekt boekdelen. Succes met alle juridsche ellende die je nu over je heen krijgt, tijd om te oogsten wat je gezaaid hebt. *grin*
    Reputatie 7
    Badge +11
  •  Dat is een zeer goede tip om na te gaan welke CPS provider ingesteld staat, bedankt!
  • Vandaag ook klacht in gediend bij ACM. Als alle benadeelden hier dat ook doen kunnen we die oplichters van VDR misschien uit de markt krijgen.

    https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/uw-tip-of-melding-doorgeven-aan-acm/
    Vandaag ben ik gebeld door VDR. Mevr. Claster dit werd een zeer onplezierig gesprek omdat mevr. alleen maar praat en niet luisterd. Nogmaals het bandje beluisterd zij zeggen dat je geen abonnement afsluit en luizen je er vervolgens op een slinkse manier in. Omdat Mevr. Claster vast blijft houden aan de betaling van openstaande facturen contact opgenomen met KPN via 0800-0403 de medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf mij een tip om de provider te controleren en te wijzigen.

    Bel met je toestel waar het omgaat 0800-1273 men vraagt dan om je 9 cijferig klant nummer van KPN in te toetsen. Vervolgens moet je het telefoon nummer intoetsen waar het om gaat. dan krijg je de mogelijkheid om te controleren en te wijzigen.
    Reputatie 1
    Badge
    Ik zou niet wachten en direct aangifte doen. Samen staan we sterk.
    Ja ik kreeg nu vandaag mijn eerste aanmaning al. Maar ik ben benieuwd hoe snel de overzetting nu daadwerkelijk een feit is. Ik heb ook eerder op dit forum gelezen dat bij een Belvrijaltijd abonnement niet de kosten dubbel betaald hoeven te worden. Dus eerst afwachten of het deze week in orde komt en wat de rekening betreft zie ik dan wel weer verder. En ik ga wel kijken hoe ik hier verder nog iets mee kan inderdaad wat aangifte betreft.
    Als uitgaand telefoonverkeer wordt afgesloten en deadlines moeten worden gehaald is er geen keuze. Wel is onder uitdrukkelijk protest betaald. Ik heb tijdens telefonisch contact laten weten dat ik geen nota's zou betalen, waarop prompt mijn telefoonlijnen werden geblokkeerd. 

    De opzegging wegens dwaling werd ook met terugwerkende kracht gedaan. VDR heeft op geen enkele wijze hierop gereageerd.

    OPTA en NMA zijn nu ACM de klacht tegen VDR is met KPN besproken en zal door mij eveneens wordt ingediend.   

    Reageer